- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

انتقاد رئیس ستاد ۹دی تهران از عدم حضور برخی مسئولان در این مراسم

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حجت الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای ۹ و ۱۰ دی که در حسینیه علی اصغر(ع) کارخانه قند برگزار شد، بیان کرد: مردم انقلابی ایران در ۹ دی به جهانیان نشان دادند که همیشه همراه و همگام با انقلاب و رهبری هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم در صحنه ایران اسلامی روز گذشته با تمام فشارها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد به صحنه آمدند تا سیلی محکمی به دشمنان خود بزنند، اما گویا برخی از مسئولان کار واجب تر از یوم الله ۹ دی داشتند و شرکت نکردند.

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از برخی مسئولان بیان کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران گرفتار برخی افراد ناصالح و بی کفایت شده است، اما خوشبختانه مردم انقلابی و جهادی ایران اسلامی با تمام توان و حضور میلیونی خود در مراسمات یوم الله ۹ دی در سراسر کشور مشت محکمی بر دهان دشمنان، فتنه گران و سران فتنه زدند.

وی اظهار داشت: جای تاسف است که برخی امروز به جای این که فتنه را محکوم کنند، شعار رفع حصر سران فتنه را می دهند، این حمایت از سران فتنه خیانت به ملت ایران محسوب می شود.

محمودی افزود: دوره خدمت به مردم کوتاه و زود گذر است، نباید فرصت ها را به پرداختن به مسائل متفرقه و حواشی گذراند، امروز کشور بیش از هر موقع نیازمند کار بی وقفه و حمایت از تولیدات داخلی است.

منبع :مهر

انتهای پیام/