- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اهدای ۱۹۴ قلم اسباب بازی توسط خیر قرچکی

به گزارش ندای وارنا؛ [1] مهدی سامانی با اشاره به اهدای ۱۹۴ قلم اسباب بازی میان ۱۰۰ فرزند مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین ،گفت: ارزش اقلام اهدایی ۸ میلیون تومان برآورد شده است.

وی،افزود: این خیر یک سال است که همکاری خود را با این نهاد آغاز کرده و در مناسبت های مختلف کمک های خود را به این نهاد اهداء می کند.
سامانی در ادامه به توزیع ۱۵۰ سبد کالا توسط مرکز نیکوکاری پوئینک اشاره و اظهار کرد:این تعداد بسته کالا حاوی مواد غذایی از جمله برنج، گوشت گوسفندی، گوشت مرغ، حبوبات، قند و شکر، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و … نذورات خیران به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی بوده است که میان جامعه هدف تحت حمایت مرکز نیکوکاری پوئینک و کمیته امداد قرچک توزیع شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان قرچک تصریح کرد: ارزش ریالی هر سبد غذایی ۴۰۰ هزار تومان برآورد شده است.
وی همچنین از توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم و ۳۰۰ پرس شله زرد میان عزاداران حسینی خبر داد و گفت: این اقدام نیز با همکاری مرکز نیکوکاری شهدای پویئنک انجام شده است.
سامانی ارزش ریالی هر پرس غذای گرم را ۱۴ هزار تومان و هر پرس شله زرد را ۳ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این تعداد غذای گرم و سبد کالای توزیع شده میان جامعه هدف در قالب طرح اطعام حسینی و احسان حسینی انجام شده است.