- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اهدای ۶ تن میوه و تره‌بار به موکب ورامین در آیین اربعین حسینی

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از فارس، سیدعباس میری اظهار داشت: اصناف و اتحادیه‌های زیرمجموعه اتاق اصناف شهرستان ورامین هر ساله با اشتیاق و خودجوش به موکب شهرستان ورامین در کربلا کمک می‌کنند.

وی افزود: امسال با توجه به نیاز موکب احباب‌الرضا (ع) شهرستان ورامین، اتحادیه‌ها و اتاق اصناف متعهد شدند بخشی از مایحتاج این موکب را تأمین کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین، کمک اتحادیه‌ها و مغازه‌داران را کاملاً خودجوش دانست و تأکید کرد: در حال حاضر، اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان ورامین ۶ تن سیب‌زمینی، پیاز، هویج و سایر اقلام موردنیاز را به موکب اهدا کرده است.

وی گفت: اتحادیه نانوایان نیز برای تأمین نان و ایجاد نانوایی در موکب هماهنگی‌ها را انجام داده و اتحادیه‌های کفاشان و سراجان نیز اقلام موردنیاز را تأمین کرده است.

میری افزود: اتحادیه صنعت‌کاران فلزی در خصوص نصب داربست و خرید برخی اقلام موردنیاز آشپزخانه موکب احباب‌الرضا (ع) اقداماتی انجام داده است و تعدادی از اعضای این اتحادیه در ایام اربعین در این موکب مستقر می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین، مراسم اربعین را نماد عزت و افتخار شیعه دانست و افزود: بازاریان ورامین مانند همه عرصه‌های ملی و مذهبی در کمک به موکب مردم ورامین که افتخار پذیرایی از زوار امام حسین (ع) را دارند، پیش‌قدم خواهند بود.