- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

اولویت مسئولین پیشوا اعتمادسازی مضاعف وتکریم ارباب رجوع باشد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حسین عباسی ظهر دوشنبه در جمع مدیران شهرستان پیشوا با اشاره به لزوم تکریم ارباب‌رجوع اظهار داشت: این اصل مهم در نظام اداری کشور موجب اعتمادسازی و افزایش رضایتمندی مردم می‌شود و جزو منشور اداری همه سازمان‌ها و نهادهاست.

وی بیان داشت: در شهرستان پیشوا به لحاظ بافت فرهنگی و اعتقادی مردم، باید حساسیت‌های محلی نیز در نظر گرفته‌شده و با باور عمومی و از عمق جان در جهت تکریم مردم و ارباب‌ رجوع تلاش شود چرا که این مردم هستند که در عرصه های مختلفانقلاب حاضر شدند.

عباسی افزود: مسئولان ادارات پیشوا باید همکاران مجموعه اداری خود را به این سمت سوق دهند که با مردم مشفقانه و از سر دلسوزی و مهربانانه برخورد کرده و آنان را راهنمایی کنند تا مردم با لبخند از ادارات شهرستان خارج شوند و این مهم باید به کل سیستم اداری شهرستان تعمیم داده شود.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه اولویت اساسی ما مسئولان در شهرستان پیشوا حفظ اعتماد مردم و اعتمادسازی مضاعف است گفت: با انتخاب این مسیر می وانیم سربلند از شرایط حال حاضر کشور عبور کنیم و در هر موقعیتی که مردم را عزت مند کرده و با احترا ضاعف با آنان برخورد کنیم می توانیم از پیچ های سخت شرایط کنونی به سلامتی عبور کنیم.

منبع : مهر

انتهای پیام/