- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

بانوان ورامین از طریق «سمن‌ها» قادر به حل مشکلات خود خواهند بود

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از مهر، شهره عرب شیرازی، در حاشیه بازدید روستایی از روستای «سعد آباد املاک» اظهار داشت: سیاست و نگاه دولت تدبیر و امید در موضوع خدمت رسانی به مردم، حضور مسئولان دولت در میان مردم برای آگاهی و تسهیل مشکلات آنان است.

وی با بیان اینکه حل سریع مشکلات و مسایل مردم از مهمترین ضروریات دولت است، افزود: امور بانوان فرمانداری شهرستان ورامین با تشکیل تیمی متشکل از کارگروهای تخصصی،  بازدید میدانی از بخش های مختلف شهرستان و روستاهای آن را در دستور کار برنامه های خود قرار داده و با مردم ارتباط چهره به چهره داشته و خواهد داشت.

مسئول امور بانوان فرمانداری ورامین هدف اصلی از این بازدیدها را ارتقای اعتماد مردم نسبت به مسئولان عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از مشکلات مردم به دلیل عدم دسترسی به مسئولان مربوطه حل نشده و یا مورد توجه جدی قرار نگرفته است که با این نوع بازدیدها این مشکلات از نزدیک به سمع و نظر مسئولان خواهد رسید.

وی بانوان را به عنوان قشری اثرگذار در جامعه دانست و گفت: با تشکیل گروهی از بانوان، نیازهایی را شناسایی و دسته بندی کرده ایم تا با استفاده از تجارب افراد صاحب تخصص در این حوزه ها بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

عرب شیرازی افزود: برای حل مشکلات زنان نیاز هست بانوان در قالب «سمن‌ها» وارد شوند و گام به گام مسائل و مطالبات را پیگیری کنند.

وی گفت: در این نشست بانوان روستایی به بیان مشکلات خود پرداختند و به آنها جهت پیگیری و حلاین مشکلات قول مساعد داده ایم.

لازم به ذکر است، این چهارمین بازدید روستایی دفتر امور بانوان فرمانداری ورامین است و پیش از این روستاهای باقرآباد، قشلاق و داودآباد مورد بازدید قرار گرفته است.