- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

بانک ها به طور کامل از تولید حمایت نمی کنند

به گزارش ندای وارنا؛ [1]محسن علیجانی زمانی صبح چهارشنبه در جلسه پرسش و پاسخ با مردم ری طی سخنانی جابجایی قدرت با کم ترین هزینه را از ویژگی های کشورهای توسعه یافته دانست و گفت: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته نشان داده که توسعه سیاسی یافته و قدرت در این کشور به راحتی جابجا می شود و « آزادی» به عنوان یکی از شعارهای اصلی انقلاب در مسائل سیاسی محقق شده است.

وی با بیان این که جوانان ری ظرفیت درخشش در سطح استان و کشور را دارند، اظهار داشت: جوانان ری حتی می توانند، در سطح فراملی تاثیرگذار باشند.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران نیروی انسانی متعهد و جوانان را بزرگ ترین سرمایه ری دانست و گفت: ری اماکن مذهبی، تاریخی و گردشگری فراوانی دارد و طبق فرموده مقام معظم رهبری قبله تهران است.

علیجانی زمانی سپس با بیان این که نباید اموال مردم را به نام واگذاری به بخش خصوصی به تاراج گذاشت، گفت: بخش خصوصی باید آورده داشته باشد، کار کند و سپس از آن استفاده کند، نمی توان تحت عنوان بخش خصوصی دستگاه های مختلف را واگذار کرد.

وی گفت: بانک های ما امروز بازوی تولید نیستند، بانک باید با تولید درگیر باشد، از صنعت و تولید، کشاورزی، شرکت های دانش بنیان و … حمایت کند، ما امروز ۳ میلیون واحد صنفی در کشور داریم، اگر هر واحد صنفی یک نفر را جذب می کرد، تکلیف ۳ میلیون بیکار مشخص می شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران خواستار راه اندازی تعاونی توسعه و عمران ری شد و گفت: با راه اندازی تعاونی هایی در زمینه گردش، بوم گردی، ورزش و بهره برداری از ظرفیت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بیکاری را در این شهرستان ریشه کن کرد، که این نیاز به حرکت مسئولین شهرستان در این زمینه ها است.

علیجانی زمانی گفت: شهرداری های ما نیز باید در حوزه آسیب های اجتماعی ورود جدی کنند، نمی توان گفت، ۳۲ دستگاه ما با آسیب های اجتماعی درگیر هستند، اما سرانجام وضع نامناسبی در این خصوص داریم و این امر پذیرفتنی نیست.

منبع :مهر

انتهای پیام/