- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

با تاسی از شهدا در مسیر انقلاب گام های ماندنی برداریم

به گزارش ندای وارنا [1]؛ [1]سرگرد مجید درویشی فرمانده سپاه پاکدشت در مراسم گلباران مزار شهدای گلگون کفن ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: شهدا نزد خداوند متعال زنده اند و روزی می خورند؛ همانگونه که می دانید این انقلاب و نظام مدیون جان فشانی خون شهداست، اگر این شهدا نبودند قطعا ما امروز در این امنیت و آسایش نبودیم.

وی افزود: رهبری فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» معنا و مفهوم این جمله آقا این است که زنده نگه داشتن شهدا یعنی زنده نگه داشتن خط جهاد، ایثارگری، گذشت از نفسانیات برای رسیدن به خدای متعال و آرامش و امنیت مردم.

درویشی افزود: از عمده کارهایی که می توان باعث شود نام و یاد و خاطره شهدا ماندنی شود برگزاری برنامه ها و مراسماتی از این دست است؛ گلباران مزار شهدا در فکر عامه مردم نوید از رشادتهای این فجرآفرینان است.

فرمانده سپاه پاکدشت بیان کرد: خانواده معظم شهدا از عزیزانشان برای این انقلاب و نظام گذشتند، با تاسی از از شهدا در مسیر انقلاب گام های ماندنی برداریم و شرمنده خانواده های معزز شهدا نشویم.

وی تصریح کرد: نباید روزی یادمان برود که آسایش مان را از ایثارگری شهدا داریم و خانواده شهدا بدانند به واسطه ایثار و صبر آنها امروز ایرانی عزت مند داریم.

منبع :فارس

انتهای پیام/