- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

با مدیریت اسلامی می توان اسلام را فاتح کرد

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: توجه ویژه به بیانیه نورانی گام انقلاب که یک ترسیم کلی از گذشته، حال و آینده است، چهار نقطه کلیدی وجود دارد، عظمت وقوع و ماندگار انقلاب اسلامی، عظمت کار کرد انقلاب اسلامی تا به امروز، عظمت چشم اندازی که انقلاب باید به آن برسد و عظمت نقش نیروی جوان متعهد در مسیر پیش رو است و با روی کار آمدن دولت جوان و حزب الهی این خواسته ها امکان پذیر است.

وی با اشاره ب وصیت حضرت امام، بیان کرد: دشمن ستمگر و یاور و پشیبان ستمدیده باشید، بزرگترین شاخه شخصیتی و رفتار اجتماعی و سیاسی آن حضرت جهاد راه خدا بود، منطق امام عزیز (ره) و منطق مقام معظم رهبری منطق و مردم علی (ع) بوده و هست.

اسماعیلی افزود: منطق رویاروی با دشمن ، را از رهبر فرزانه بیامویم که توجه و تبعیت از منطق عقلانی نظام، ایستادگی در برابر استکبار، عدم اعتماد به دشمن، نفی مذاکره با دشمن عنود، راهبرد مقاومت به عنوان پرسودترین و کم هزینه ترین راهبرد، توکل به خدا و اعتماد به وعده الهی، اعتماد به نفس در همه موارد، باور داشتن به حقانیت و درستی مسیر انقلاب، منطق ظلم ناپذیر و هیهات من الذله و نگاه به داخل واستفاده از همه ظرفیت ها و تقویت مؤلفه های اقتتدار ملی است.

وی گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمن به کمک عناصر پست داخل تغییر سبک زندگی ماست، ترویج سبک زندگی غربی را شروع کرده و شیپور جنگ نرم را خیلی وقته زده است ولی اکثر مسئولین ما یا خواب اند یا همراه با جبهه مخالف اند زیانهای فراوان و غیر قابل جبران اخلاقی و اقتصادی و سیاسی به ما زده است که سر فصل هفتم از توصیه های حضرت آقا در گام دوم انقلاب است.

امام جمعه قرچک تاکید کرد: نتیجه سبک زندگی غربی انسان را از قوم جاهلیت هم ذلیل تر می کندبه مصیبت قوم لوط و عاد دچار می کند، ترویج فرهنگ ابتذال به هم ریختم ارکان خانواده بالا رفتن سن ادواج ، مؤنوس شدن با حیوانات ، روابط نامشروع جنسی ، بی بندوباری در حریم خانوادگی ، تضعیف عشق و علاقه و اعتماد بین زن وشوهر ، مراکز فرهنگی و تصمیم گیری مؤظف اند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است ، صدا وسیما موظف است، دانشگاه و مدارس موظف اند با این پدیده شوم فرهنگی و عقیدتی مبارزه کنند ، اما گاهی خودشان دامن می زنند.

وی تصریح کرد: باید فرماندهان و افسران فضا علمی و فرهنگی و هنری از فرمانهان هشت سال دفاع مقدس یاد بگیرند، از رزمندگان مدافع حرم یاد بگیرند با منطق امیر المومنین و حسین بن علی میشود امروز موفق شد . مدیران مخلص و جهادی و مسلمان را انتخاب کنید و مسئولیت ها را به آنها وگذارید.

اسماعیلی گفت: ما برای اسلام انقلاب کردیم ، برای مدل حکومتی و مدیریتی علوی انقلاب شده است ، اسلام ناکارآمد نیست ما اسلامی نیستیم، دغدغه امام عیز و رهبر فرزانه همیشه اسلامیت نظام بوده است ، اگر همه برنامه های ما ، قوانین ما ، مدیریتی ما در دانشگاهها ، مدارس ، اداران، بانکها ، شهرداریها ، شوراها، مراکز تصمیم گیریها و اجرایی ما، مراکز درمانی ما ، اسلامی بود!!! اقتصاد ما اسلامی بود ، صدا وسیما ما اسلامی بود ، ونتیجه ندارد آنوقت از اسلام انتقاد و اعتراضی داشته باشیم ، خون دل خوری امیر المؤمنین و فرندان آنحضرت برای مدیریت اسلامی بود (لاغیر) اراده اصلی خداوند هم همین بود.

وی تاکید کرد: اسلام بدون مدیریت اجرایی فایده ای ندارد، می شود اسلام آمریکایی و اسرائیلی عربستان، اطاعت عملی از ولایت ما را در هشت سال دفاع مقدس سربلند کرد. اولی فتح خرمشهر است ، که نماد ایستادگی و مقاومت است ، ۸ سال در مقابل دنیا ایستادگی کردیم.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: ۵۰کشور مدعی و مجهز با سلاح و قدرت سربازان امام و مقام معظم رهبری به فرمان امام خود در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی در جهان هستند. امام فرمود: باید بسیجیان جهان اسلام تشکیل حکومت اسلامی دهند و این شدنی است چون فرهنگ بسیجی توسعه پیدا کرده است ، هسته های مقاومت در جهان تشکیل شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با مدیریت اسلامی می توان اسلام را فاتح کرد، مدیریت اسلامی و راهبر مقاومت دو عامل عقب نسینی دشمن است، نه جنگ و نه مذاکره فقط مقاومت و ما هم به طبع از فرمایشات آقا مقاومت خواهیم کرد.

انتهای پیام/س