- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

بررسی مشکلات ۸۶۰ نفر از شهروندان در جلسات ملاقات مردمی ۶ ماهه نخست سال

به گزارش ندای وارنا؛ عبدالرضا خاکباز اظهار کرد: درخواست‌های شهروندان در جلسات ملاقات مردمی به‌صورت ویژه توسط شهردار بررسی و به واحدهای مربوطه ارجاع داده می‌شود و بازرسی اگر موردی خاصی در این خصوص باشد، رسیدگی می‌کند.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال  طی ۲۲ جلسه رسمی ملاقات مردمی در روزهای سه‌شنبه هر هفته مشکلات ۸۶۰ نفر از شهروندان در جهت تکریم ارباب‌رجوع بررسی و رفع شد.

این مسئول در خصوص دیگر اقدامات واحد بازرسی در شش ماهه نخست سال، افزود: تعداد ۲۹۹ بازدید روزانه از سطح شهر جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تعداد ۵۷ مورد جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز داخل محدوده و حریم شهر، یک مورد برگزاری جلسات میز خدمت، ۹۲ مورد درخواست های ارجاع شده به واحد بازرسی، ۳۸۱ مورد رسیدگی به شکایت شهروندان در حوزه های مختلف و ۱۲۰ جلسه نظارت در جلسات کمیسیون های شهرداری بوده است.

مسئول بازرسی شهرداری قرچک بیان کرد: شهروندان می‌توانند به منظور هماهنگي براي حضور در جلسات ملاقات با شهردار قرچک و طرح مسائل و مشكلات خود؛ با شماره تلفن‌های ۴-۳۶۱۵۱۵۸۰ داخلی ۱۸۳ واحد روابط عمومی تماس حاصل كنند.

خاکباز در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان درصورتی‌که نامه‌های آنان به واحدی ارجاع شد و جواب قانع‌کننده‌ای نگرفت، می‌توانند به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مراجعه کنند تا مشکل آنان بررسی شود.
منبع: استانداری تهران