- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد

به گزارش ندای وارنا؛ حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در جلسه دهه کرامت شهرستان ورامین گفت: در نظام اسلامی موظف به تعظیم شعائر هستیم و برای دهه کرامت که کار کردن در آن دلی و اعتقادی است و قطعاً برکات آن در سطح جامعه ساری و جاری خواهد شد باید با تمام توان انجام وظیفه کنیم.

وی افزود: بزرگداشت دهه کرامت وظیفه دینی انقلابی همه شیعیان است و روز میلاد حضرت فاطمه معصومه باید با محوریت دختران برنامه‌ها پیش‌بینی شود تا حق دختران ما ادا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: توجه به کرامت دختران و بانوان در زمانی که بیشترین هجمه‌ها به این قشر از جامعه توسط دشمنان وجود دارد یک اولویت برای مسئولین و خانواده‌ها باشد که لازم است با بهره‌گیری از توانایی‌های بانوان که فراوان است بتوان قدم کوچکی در این راه برداشت.

حجت‌الاسلام محمودی برگزاری مراسم و جشن را عرض ارادت به محضر ائمه اطهار دانست و تصریح کرد: در کنار برگزاری مراسم می‌توانیم برنامه‌های تبیینی را مکمل برگزاری یک مراسم داشته باشیم و محوریت باید در اعتاب مقدسه باشد و چون همگان امکان حضور در صحن مطهر حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را ندارند می‌توان در بقاع متبرکه خصوصاً امامزادگان بانو برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا کرد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی‌شده است عصر روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه ویژه‌برنامه سراسری برای دختران برگزار شود و در این برنامه با اجرای خود بانوان برنامه‌ها در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی از ادارات خواست توجه ویژه‌ای به بانوان داشته باشند و برنامه‌های جشن و اعطای هدایا به این عزیزان را در برنامه‌های خود داشته باشند و در این راستا خادمیاران رضوی می‌توانند با حضور در ادارات به اجرای این برنامه نقش‌آفرینی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان گفت: همه وظیفه دارند از نیروی انتظامی در طرح نور حمایت کنند و باید در این عرصه فرهنگی که دشمن به جنگ اعتقادات بانوان عفیفه ما آمده است همگان باید حمایت خود را اعلام کنند تا بتوانیم شاهد اثرات آن در جامعه باشیم.