- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب متفاوت از گذشته در پیشوا برگزار شود

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حسین عباسی پیش از ظهر دوشنبه در دومین جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان پیشوا با اشاره به تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه(س) گفت: انقلاب اسلامی در تداوم راه ائمه اطهار(ع) شکل گرفت و تقارن چهل‌سالگی انقلاب با ایام فاطمیه فرصتی برای بازگویی پیام‌های معنوی انقلاب است و برنامه‌های این ایام باید به صورتی تدارک و اجرا شود که شأن و شئون هر دو مناسبت حفظ شود.

عباسی بر لزوم پویایی و ابتکار عمل کارگروه‌های ستاد دهه فجر شهرستان تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: کارگروه‌ها ضمن برگزاری جلسات و تدارک برنامه‌های فراگیر و شهرستانی برای ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با یکدیگر هم افزایی داشته و از موازی کاری پرهیز کنند.

وی بر حضور مستمر مسئولان در میان مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان پیشوا در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پررنگ خود در سطح مساجد ضمن تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی، از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار خواهند گرفت و لازم است تا این دیدارها مداوم و مستمر باشد تا منجر به حل مشکلات عمومی مردم محله‌ها، شهر و روستاها شود.

مشکلات پیشوا محله به محله بررسی و رفع می‌شود

فرماندار پیشوا اظهار کرد:  نشست‌های پرسش و پاسخ مردم و مسئولان شهرستان پیشوا از پنج‌شنبه هفته جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت بقیه‌الله الاعظم شهرک ۱۵ خرداد آغاز و به‌صورت مستمر در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود تا با طرح مشکلات از سوی مردم و پاسخگویی از سوی مدیران، مشکلات و مسائل شهرستان به‌صورت محله به محله پیگیری و رفع گردد.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به شأن و جایگاه شهدا و خانواده‌های آنان گفت: همه ما مرهون و مدیون خون شهدا و صبر و شکیبایی خانواده‌های آنان هستیم و جایگاه امروز ما نیز به‌واسطه خود شهدا حاصل‌شده و به امانت در اختیارمان قرارگرفته است.

وی با تأکید بر لزوم دیدار مستمر مسئولان با خانواده شهدا بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بازدید از خانواده‌های معظم شاهد شهرستان پیشوا در قالب طرح سپاس انجام می‌شود تا خانواده‌های شهدا و ایثارگران بدانند که مردم و مسئولان هرگز ایثارگری و رشادت‌های آنان را فراموش نمی‌کنند.

عباسی از مدیران خواست تا نگاهی وسیع نسبت به رفع مشکلات نیازمندان شهرستان داشته باشند و اظهار کرد: خانواده‌های معلولان و افراد تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چشم‌انتظار مسئولان هستند و مسئولان با دیدار و پیگیری مشکلات آنان می‌توانند ضمن تقویت امیدواری، قدمی در جهت رفع مسائل و دغدغه‌های آنان بردارند.

فرماندار شهرستان پیشوا تقویت ارتباط مدیران و مردم را ضروری دانست و گفت: مسئولان باید ارتباط تنگاتنگی با مردم چه در داخل اداره و چه بیرون از آن با حضور در مساجد و برنامه‌های مردمی داشته باشند و هر هفته ملاقات مردمی زمان‌بندی‌شده بااطلاع عمومی در داخل اداره برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: انباشت مشکلات در شهرستان پیشوا زیاد است ولی باید رفع این مشکلات در دستور کار مدیران قرار بگیرد تا به‌مرورزمان مرتفع شوند؛ مردم آگاه هستند و اگر مسئولی در راستای وظایف محوله و تحقق خواسته‌های مردم گام بردارد را به‌خوبی دیده و درک می‌کنند و موجب افزایش رضایتمندی آنان می‌شود.

عباسی از مدیران خواست تا استقرار میز خدمت در ادارات را جدی بگیرند و اظهار کرد: علاوه بر استقرار میز خدمت در ادارات، میز خدمت در نماز جمعه شهرستان نیز دایر گردیده است و هر هفته یکی از مدیران پاسخگوی سؤالات مردم و نمازگزاران است و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم همگرایی میان ادارات شهرستان گفت: همه ما فارغ از گرایش‌های فکری، در کنار هم و در یک  موقعیت هستیم و باید اتفاق‌نظر داشته و در یک افق و مسیر که همان خدمت‌رسانی به مردم و توسعه همه‌جانبه شهرستان است، حرکت کنیم.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: همگرایی در کنار هم‌افزایی و تعامل مدیران موجب افزایش اعتماد و باور عمومی جامعه شده و سبب می‌شود مشکلات یکی پس از دیگری رفع و زمینه توسعه هر چه بیشتر شهرستان فراهم آید.

بر اساس این گزارش، در دومین جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان پیشوا با مرور و بررسی رئوس برنامه‌ها و تصمیمات کارگروه‌های ستاد، تصمیمات لازم جهت اجرای هر چه مطلوب‌تر برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اتخاذ گردید.

منبع :مهر

انتهای پیام/