- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

برنامه های هفته دولت در ورامین اعلام شد

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از مهر،  محمدرضا یوسفی بعد از ظهر چهارشنبه اول شهریور ۹۶ با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت، فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در اداره کشور است و مردم باید از نزدیک با این خدمات آشنا شوند.

یوسفی افزود : برنامه های هفته دولت در شهرستان ورامین با تجدید میثاق مسئولان و مدیران ادارات و دستگاه های اداری با آرمان های شهدا و گلباران مزار شهدای گمنام و دوران هشت سال دفاع مقدس آغاز می شود.

وی گفت: نشست با صاحبان صنایع و کارگران شهرک صنعتی خیرآباد و دیدار با آیت الله سید مرتضی محمودی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین از جمله برنامه های نخستین روز از هفته دولت است .

فرماندار ورامین بیان داشت: سخنرانی فرماندار و معاونین فرمانداری ورامین در نماز سیاسی عبادی جمعه و دیدار مردمی با مسئولان شهرستان پس از اقامه نماز جمعه از برنامه های دومین روز هفته دولت در ورامین است.

وی از برگزاری همایش بانوان و تجلیل از بانوان نمونه شهرستان ورامین با حضور معصومه ابتکار معاون محترم رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان ورامین با معاون رئیس جمهور به عنوان برنامه های سومین روز از هفته دولت در ورامین یاد کرد.

فرماندارورامین افزود: به منظور تکریم حقوق شهروندان ، فرماندار و مسئولان شهرستان ورامین در چهارمین روز از هفته دلت با حضور در مسجد جواد الائمه ، از نزدیک با مردم دیدار داشته و دستورات لازم برای رفع مشکلات مردم را صادر می کنند.

نماینده دولت در شهرستان ورامین افزود : حضور استاندار محترم تهران در شهرستان ورامین و تجدید میثاق با آرمان های شهدا ، پخش مستقیم برنامه از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی با حضور استاندار تهران ، فرماندار ورامین و رؤسای ادارات و افتتاح پروژه های عمرانی با حضور استاندار تهران از جمله برنامه های پنجمین روز از هفته دولت در ورامین است.

یوسفی از برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ورامین و تجلیل از نیروهای نظامی و انتظامی ،بازدید و دیدار صمیمی نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین با نیروهای امنیتی حضور مسئولان شهرستان ورامین در روستای آبباریک و دیدار با روستائیان از دیگر برنامه های ورامین در ششمین روز این هفته یاد کرد.

وی در پایان گفت: افتتاح و بهره برداری از زیر گذر شهدای ۱۵ خرداد و پل روز گذر امام رضا(ع) با حضور مقامات عالی کشوری و حضور فرماندار و مسئولان شهرستان ورامین در روستای خورین و شرکت در ویژه برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان برنامه های آخرین روز از هفته دولت در ورامین می‌باشد.