- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

برگزاری اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ اختتامیه اردوی طرح جهادی بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک با حضور سرگرد علی‌اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد، غلامرضا بختیاری مدیر اداره آموزش و پرورش و دیگر مسؤولین در گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

سرگرد علی‌اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک در این مراسم از زحمات خالصانه بسیجیان دانشجو و دانش‌آموز تقدیر و تشکر کرد و افزود: هدف اصلی اردوهای جهادی و طرح هجرت محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق محروم است که هرساله در فصل تابستان برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح اردوی جهادی بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی یکی از طرح‌های موفق در راستای محرومیت‌زدایی محسوب می‌شود که تاکنون موفقیت‌های چشمگیری را نیز به دنبال داشته است.

شهیری اظهار کرد: مدارس علامه طباطبایی، شیخ فضل‌الله، ۱۷ شهریور، امام حسین(ع)، ملا آقایی و دبیرستان کوثر توسط بسیجیان دانشجویی و دانش‌آموزی خواهر و برادر شهرستان قرچک رنگ‌آمیزی و بازسازی شد.

فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک افزود: این اخلاص در کار بسیجیان است که با نبود امکانات و هزینه طرح‌های هجرت برگزار می‌کنند و همین اخلاص در کار جهادی و انقلابی باعث پیشرفت کشور می‌شود.

سپاه همیشه یار و یاور آموزش و پرورش بوده است

غلامرضا بختیاری مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کلیه بسیجیان شرکت‌کننده در این طرح انقلابی و جهادی، اظهار داشت: فرمانده، کارکنان و بسیجیان سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک همیشه یار و یاور آموزش و پرورش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همین طور که فرمانده سپاه اشاره کرد در این شرایط اقتصادی جامعه به جز کار جهادی و انقلابی کارها پیش نخواهد رفت.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان گفت: سپاه پانزده خرداد قرچک همیشه و در هر زمان وقت خود را برای کار فرهنگی صرف می‌کند.