- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

به اشتراک بگذارید سروش لزوم همکاری دستگاه های اجرایی پاکدشت برای نوسازی مدارس شهرستان

به گزارش ندای وارنا؛ [1]هادی تمهیدی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از ۳ پروژه  عمرانی آموزش و پروش پاکدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت : با توجه به فصل بازگشایی مدارس یکی از مهمترین وظایف متولیان امر توجه به امر آموزش و پرورش و فراهم کردن بستر مناسب و احصای موقعیت ها در راستای رشد و ترقی دانش آموزان است.

فرماندارشهرستان پاکدشت گفت: یکی از موضوعات و نیازهای اصلی دانش آموزان و خانواده های آنان با توجه به شروع  فصل تحصیلی جدید احداث مدارس نوساز است و این امر از اهداف مهم در امر آموزش محسوب می شود و لازم است همه دستگاه های اجرایی به تناسب سهم، به تکلیف ارائه شده در این راستا برای همکاری با آموزش و پرورش اقدام کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش پاکدشت بیان داشت: دستگاه های اجرایی و نهادهای ذیربط باید نهایت همکاری لازم را با آموزش و پرورش در فراهم کردن بستر مناسب برای حضور پرنشاط تر دانش آموزان در محیط آموزشی داشته باشند.

تمهیدی در ادامه با بیان اینکه نوسازی و بازسازی مدارس باید در اولویت کارهای عمرانی شهرستان قرار بگیرد افزود: دانش آموزان سرمایه های ارزشمندی هستند که هر چقدر برای آنان و برای آموزش هزینه شود جز سرمایه به حساب خواهد آمد.

منبع :مهر

انتهای پیام/