- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

تجلیل از رزمندگان باید به فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شود

به گزارش ندای وارنا؛ ظهر امروز و به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از رزمندگان شهرستان و شاغل در شهرداری قرچک با حضور حجت‌الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه، محسن خرمی شریف شهردار، محسن کهزادی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان این اداره در نمازخانه مدیریت شهری برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی در این مراسم با اشاره به اینکه رزمندگان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند، افزود: رزمندگان جنگ تحمیلی در لبیک به‌فرمان ولی‌فقیه از تمام وجود و هستی خود گذشتند تا اینکه این انقلاب در برابر دشمنان سربلند باشد و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران به دست نااهلان بیافتند.

وی افزود: امنیت و اقتدار ایران اسلامی در سایه رشادت‌های رزمندگان و خون پاک شهیدان است.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم بایستی به فرهنگ عمومی در کشور تبدیل شود، چون زحمات، رشادت و جان‌فشانی رزمندگان ستودنی است.

اسماعیلی گفت: اگر می‌خواهیم کشور به موفقیت برسد باید ارزش‌ها و رشادت‌های آن روزها سرمشق بگیریم و مرور کنیم که شهدا و ایثارگران چگونه در برابر ابرقدرت‌ها که می‌خواستند ایران را بگیرند، ایستادگی کردند.

وی خطاب به رزمندگان، اظهار داشت: شما رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را به چشم دیده‌اید و باید جان‌فشانی شهدا و رشادت‌های هم‌رزمان خود را به نسل جوان بازگو و منتقل کنید.

امام جمعه قرچک در پایان افزود: رزمندگان به دوستان و هم‌رزمان خود که جانباز شده‌اند به صورت دوره‌ای سر بزنند و ما مسؤولین هم وظیفه داریم به این عزیزان سرکشی و از نزدیک مشکلات این عزیزان را بررسی و حل نماییم.

رشد و بالندگی انقلاب، مرهون مجاهدت و ایثارگری رزمندگان و جان‌فشانی شهدا است

در ادامه این مراسم محسن کهزادی رئیس شورای اسلامی شهر قرچک نیز با تبریک هفته دفاع مقدس، افزود: شهرداری قرچک بیش از ۵۰ رزمنده دفاع مقدس دارد و این یعنی مدیریت شهری با این همه رزمنده خودش یک گردان رزمی است.

وی افزود: بی‌شک رشد و بالندگی انقلاب شکوهمند اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و جان‌فشانی شهدا است.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایا از رزمندگان شاغل در شهرداری قرچک تجلیل به عمل آمد.