- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

تحصیل دانشجویان از ۱۷ استان کشور در دانشگاه فرهنگیان پردیس پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حسین عباسی بعد از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه که با حضور معاون دانشجویی و مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور و مدیر امور پردیس‌های استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان باهدف تعمیق بخشی ارزش‌های والای دینی و اسلامی، معلمانی متدین و فکور را تربیت می‌کند که آن‌ها نیز پرورش دانش‌آموزانی را عهده‌دار می‌شوند که مدیران و آینده‌سازان این کشور هستند.

وی افزود: انتخاب شهرستان پیشوا برای دایر کردن مرکز پردیس زینبیه با توجه به پیشگامی این منطقه در زمینه‌سازی انقلاب اسلامی و تعلق‌خاطر مردمان آن به خاندان عصمت و طهارت(ع) به‌واسطه وجود مضجع شریف حضرت امامزاده جعفر(ع)، ضمن اینکه افتخاری مضاعف است، امیدآفرین و امیدافزاست.

عباسی با بیان اینکه وجود پردیس زینبیه نعمت و فرصت مغتنمی برای شهرستان پیشوا است، اظهار کرد: دانشجویان زیادی از ۱۷ استان کشور در این پردیس مشغول به تحصیل هستند که می‌توانند منشأ خدمات و تعاملات خوب و سازنده‌ای در این منطقه باشند.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: مدیران شهرستان پیشوا وجود دانشگاه فرهنگیان را فرصت مغتنمی می‌دانند و حمایت و پشتیبانی لازم را از این مرکز دانشگاهی انجام می‌دهند و انتظار می‌رود که دانشگاهیان و دانشجویان نیز در سازندگی و آینده شهرستان نقش خوب و ارزنده‌ای ایفا نمایند.

عباسی بابیان اینکه نگاه ما به مجموعه‌های دانشگاهی نگاهی وسیع است، افزود: با توجه به سوابق درخشان مردم پیشوا و با توجه به مهاجرت‌هایی که به این منطقه صورت می‌گیرد لازم است تا دانشگاه‌ها نیز در موضوعات مختلف اجتماعی و فرهنگی شهرستان ورودی جدی داشته باشند تا شاهد رشد و تعالی هر چه بیشتر شهرستان انقلابی و مذهبی پیشوا باشیم.

منبع :مهر

انتهای پیام/