- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

تداوم اجرای طرح آزادسازی املاک تجاری در پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  در پی پیگیری های مستمر حسین شصتی سرپرست شهرداری پاکدشت و با همکاری شورای اسلامی شهر، املاک تجاری واقع در طرح تعریض متعلق به آقای خیرخواه، در خیابان ولیعصر(عج) صبح امروز با حضور حسین شصتی سرپرست شهرداری پاکدشت، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، مسئول آزادسازی معابر و سایر مسئولین شهرداری پاکدشت تخریب شد.

شصتی با اشاره به اینکه بازگشایی و تعریض این محدوده تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی آن دارد، اظهار داشت: آزادسازی و تخریب این ملک به متراژ ۳۰مترمربع با هدف رفاه حال شهروندان، رفع گره های ترافیکی و رسیدگی به مطالبات چندین ساله شهروندان که یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری پاکدشت است، اجرا شد.

وی عنوان نمود: با توجه به موقعیت خیابان ولیعصر(عج) که یکی از پرترددترین معابر شهر است و به دلیل وجود ملک مذکور شاهد گره های ترافیکی در طول روز بودیم که به منظور عریض تر ساختن، رفع مشکلات تردد شهروندان، ارتقاء سطح کیفی تردد شهری و بهبود سیمای شهری اقدام به تخریب و آزادسازی شد.

حسین شصتی با بیان اینکه روند آزادسازی معابر به صورت بی وقفه در حال پیگیری است، افزود: این اقدام نشان دهنده توجه مدیریت شهری به بافت های قدیمی است و همواره اولویت کاری شهرداری بوده است.