- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

تشدید برخورد با عاملان انشعابات غیرمجاز آب در پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ [1] حسین عباسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که لطمات جدی به تامین آب منطقه وارد می کند بحث انشعابات غیر مجاز است.

وی افزود: مجموعه قضایی پیش از این آمادگی خود را جهت همکاری در این زمینه اعلام کرده و در این حوزه با متخلفان و اجحاف‌کنندگان در حق مردم به طور جدی برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان کرد: افزایش ضریب امنیت سایت های تامین آب به ویژه مخازن و سایت های روستایی موضوع قابل اهمیتی است که همواره مدنظر بوده و هرگز نباید در این خصوص اهمال‌ و بی‌توجهی صورت گیرد.

تکمیل پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر پیشوا مستلزم اقدامات فرهنگی است

وی گفت: شهر پیشوا جزو اولین شهرهای استان تهران است که تصفیه‌خانه فاضلاب در آن‌ اجرا شد اما به دلیل عدم وجود شبکه جمع‌آوری فاضلاب بلااستفاده باقی ماند.

عباسی افزود:  تکمیل طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب نیازمند اقدامات آموزشی و فرهنگی و همچنین ورود مجموعه‌های بانکی به منطور اعطای تسهیلات است که شرکت آب و فاضلاب جنوبشرق استان اقداماتی را در این راستا صورت داده است.

فرمانار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: اتمام شبکه فاضلاب با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر می تواند در رفع مشکلات زیست محیطی و ارتقاء سطح سلامت مردم بسیار کارگشا باشد.

انتهای پیام/ف