- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

تصادف در محور ورامین- چرمشهر یک کشته برجای گذاشت

به گزارش ندای وارنا؛ محسن پارسا روز چهارشنبه گفت: در این حادثه که امروز در نزدیکی روستای آبباریک از توابع بخش جوادآباد ورامین رخ داد، یک دستگاه کامیون با خودروی سواری پراید برخورد کرد که در اثر این حادثه، راننده پراید که فردی کهنسال بود در داخل خودرو محبوس گردید.
وی اظهار داشت: عوامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین به اتفاق نیروهای اورژانس با حضور در محل ضمن ایمن سازی منطقه، عملیات نجات سرنشین پراید را انجام دادند ولی بر اثر شدت جراحات وارده، راننده این خودروی سواری، در دم جان سپرده بود.
وی تصریح کرد: پیکر این فرد توسط اورژانس به پزشکی قانونی منتقل گردید.

طرح تعریض محور ورامین – آبباریک – چرمشهر به طول ۲۱ کیلومتر، در دو فاز ورامین به آبباریک به طول ۶ کیلومتر و فاز دوم آبباریک به شهرک صنعتی چرمشهر و محور قم گرمسار به طول ۱۵ کیلومتر از اواخر سال ۹۰ آغاز گردید ولی به دلیل کمبود اعتبارات و معارضین طول مسیر، اجرای آن ۵ سال به تأخیر افتاد.
طی سه سال گذشته و با تأمین اعتبار مورد نیاز، فاز نخست این پروژه تعریض گردید.
این محور ضمن آنکه مسیر دسترسی ساکنین روستاهای آبباریک، دمزآباد، خالدآباد و شهر جوادآباد است، جاده اصلی شهرک صنعتی چرمشهر و مزارع جنوب دشت ورامین نیز محسوب می شود و در طول شبانه روز خودروهای بسیاری از آن تردد می کنند که نیمه تمام بودن جاده ،نداشتن شانه خاکی، نداشتن علائم هشدار دهنده و بالا بودن تفاوت سطح جاده با حاشیه راه در طول مسیر حوادث متعددی را به همراه می آورد.
ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.