- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

تعلیق پروژه احداث استادیوم ورزشی در پیشوا

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از تسنیم، امیر موسی‌زاده با اشاره به سرانه ورزشی موجود در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به پایین بودن سرانه ورزشی در کل کشور، شهرستان پیشوا هم از این قاعده مستثنی نیست؛ لکن برای بهبود بخشیدن به سرانه ورزشی پروژه‌هایی در حال تکمیل و اتمام است.

وی افزود: در این راستا و برای جبران کمبود فضاهای ورزشی ساخت سه پروژه شامل سالن ورزشی مجهز و سرپوشیده چندمنظوره در روستای حبیب‌آباد، طارند بالا و خیابان سردار جنگل با رعایت استانداردهای لازم توسط اداره تربیت بدنی در حال ساخت و تکمیل است، که با اتمام این پروژه‌ها مشکل کمبود سرانه ورزشی به حداقل ممکن می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا با اشاره به احداث استادیوم ۵ هزار نفری شهرستان پیشوا اظهار داشت: زمینی با کاربری ورزشی به وسعت ۷ هکتار در شهرک گلها روبروی دانشگاه آزاد اسلامی توسط شهرداری پیشوا برای احداث استادیوم اهدا شده بود، که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز اعتبارات لازم آن را تأمین کند.

موسی‌زاده در ادامه به تعلیق روند احداث استادیوم ورزشی اشاره کرد و افزود: اما با حضور پیمانکار این شرکت در محل و مشاهده زمین و آزمایش خاک و تشخیص نامرغوب بودن خاک این زمین، و مقرون به صرفه نبودن عملیات خاکبرداری، پروژه احداث استادیوم ورزشی تا زمان اهدا زمین جایگزین به حالت تعلیق درآمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالای شهرستان و وجود ورزشکاران افتخارآفرین پیشوایی در سطح کشور و بین‌المللی و پیگیری برنامه‌های خوب و ایده‌های نو، امیدواریم با فراهم شدن بستری مناسب، ورزش شهرستان پیشوا با همکاری همه ورزشکاران و پیشکسوتان به جایگاه اصلی خود را پیدا کند.