- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

تعویض تابلوی کوچه‌ها به نام مقدس شهدا

به گزارش ندای وارنا؛ [1]محسن خرمی شریف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تابلوی معرفی خیابان‌ها و کوچه‌ها باهدف یکسان‌سازی، سهولت دسترسی شهروندان به معابر در بلوار کشاورز و ارتقای کیفیت منظر شهری توسط واحد زیباسازی شهرداری نصب‌شده است.

وی بابیان اینکه تابلوهای شناسایی معابر یکی از مهم‌ترین ابزار برای دستیابی به آدرس است، افزود: با اجرای این طرح ضمن افزایش زیباسازی شهری، کیفیت محیط شهری نیز ارتقاءیافته و ارتباط مؤثری میان شهروندان و محیط شهری به وجود می‌آید.

شهردار قرچک بیان داشت: برخی میدان‌ها، بلوارها، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر که فاقد تابلو هستند و یا تابلوهای آن‌ها فرسوده شده‌ بود، شناسایی‌شده و کار نصب تابلوی جدید در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تسریع در نصب تابلوهای شناسایی معابر سطح شهر یک ضرورت است، تصریح کرد: این تابلوها شامل ۲ هزار تابلوی پلاکی پایه‌دار ایستاده کوچه و معابر، تابلوی میدان‌ها و بلوارهای سطح شهر با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۵۰ میلیون تومان است.

خرمی‌شریف از تعویض و نوسازی تابلوهای کوچه‌ها به نام مقدس شهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین راه احیای هویت هر شهر و محله، احیای یاد و نام شهدا است که با توجه به مصوبه کمیته نام‌گذاری در کم‌ترین زمان ممکن، تابلوهای کوچه‌هایی که فاقد تابلو و یا تابلوهای آن‌ها فرسوده شده بود با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام شهدا مزین شد.

منبع :فارس

انتهای پیام/