- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

توزیع کتب درسی از ۲۰ شهریور در ورامین آغاز می شود

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از برنا، ابوالقاسم رضایی با اشاره به لزوم حمایت از نوشت افزار ایرانی اظهار داشت: متاسفانه سهم اجناس خارجی بدون کیفیت در حوزه نوشت افزار در بازار ایران  بسیار بیشتر از اجناس ایرانی است.

وی افزود: تولید کنندگان ایرانی دفتر، خودکار و مداد و کلیه نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان  را تامین  می کنند و عملا در کشور کمبودی از این جهت وجود ندارد.

رئیس اتحادیه نوشت افزار و کتاب فروشان ورامین گسترش فرهنگ استفاده از اجناس ایرانی را مهمترین راهکار دانست و افزود: خانواده هایی که قصد خرید نوشت افزار برای دانش آموزان  را دارند باید از اجناس ایرانی استفاده کنند تا خود نوجوان و جوان از هم اکنون استفاده از جنس ملی را  سر لوحه کارهای خود قرار دهد .

رضایی تاکید کرد: فروشندگان نوشت افزار در سطح شهرستان ورامین نیز فروش اجناس ایرانی با طرح های ملی و مذهبی را در دستور کار قرار دادند و امیدواریم مردم نیز با همراهی اصناف از تولید کننده ایرانی حمایت کنند.

رئیس اتحادیه  نوشت افزار و کتاب فروشان ورامین با اشاره به  توزیع کتب درسی، گفت:  از ۲۰ شهریور ماه  کتب درسی دوره متوسطه و راهنمایی توسط عاملین مجاز اتحادیه نوشت افزار و کتاب فروشی ها در سطح شهرستان ورامین با قیمت رسمی آغاز می شود.

رضایی تصریح کرد:  بازرسان اتحادیه در ایام فروش کتب درسی  و بازگشایی مدارس نظارت لازم بر فروشندگان نوشت افزار را خواهند داشت و عموم مردم نیز می توانند با شماره تماس ۳۶۲۵۹۱۶۶  انتقادات، شکایات و پیشنهادات خود را با اتحادیه مطرح کنند.