- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

جانمایی شعب اخذ رأی در ورامین نهایی نشده است/ رسانه ها از قضاوت نابجا پرهیز کنند

به گزار ش  ندای وارنا به نقل ازخبر گزاری برنا ، عباسعلی سعیدیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار برنا گفت : فعالیت های ستاد انتخابات شهرستان ورامین بر اساس تقویم اجرایی ابلاغی از سوی وزارت کشور و به روز در حال پیگیری است که یکی از این فعالیت ها ، تعیین تعداد و محل شعب اخذ رأی در مناطق مختلف است که این مهم در جلسات هیأت اجرایی در دست اقدام است و آگهی شعب در تاریخ مقرر منتشر می شود.

وی تصریح کرد: با بررسی نیازهای منطقه ، وضعیت شعب اخذ رأی در انتخابات پیشین و رشد و گسترش شهر در مناطق مختلف ، تا کنون استقرار ۱۸۸  شعبه در مناطق مختلف شهرستان به تصویب رسیده که با توجه به آن که انتخابات شورای اسلامی شهر ورامین به صورت الکترونیک برگزار می شود ، در  ۱۳۳ شعبه شهر ورامین ، صندوق های الکترونیک اخذ رأی مستقر می شود.

رئیس ستاد انتخابات ورامین تأکید کرد: این که برخی از سایت ها و خبرگزاری ها با قضاوت نابجا این گونه اظهار کرده اند که هیأت اجرایی تمامی شعب اخذ رأی را از مساجد خارج کرده ، سیاه نمایی و قضاوت نابجا است.

وی گفت : قضاوت نابجا از فعالیت های ستاد انتخابات که از نخستین روزهای فعالیت در تعامل مناسب و سازنده با اصحاب رسانه بوده و کلیه کارهای انجام شده را اطلاع رسانی نموده و القاء قضاوت های شخصی و گروهی در مردم آگاه ، دلسردی ایجاد نگرده و یقینا این رفتار به حضور حداکثری مردم در انتخابات منجر می شود.

وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب بارها به افزایش میزان مشارکت مردم در صحنه انتخابات تأکید کرده اند و سیاه نمایی ، قضاوت نابجا و دخالت دادن نیات شخصی و گروهی در روند انتخابات تأثیری ندارد و مردم انقلابی و فهیم ورامین همچون گذشته با مشارکت حداکثری ، مشت محکمی به دهان استکبار می زنند.

سعیدیان گفت : تا زمانی که آدرس و محل شعب اخذ رأی از سوی ستاد انتخابات آگهی رسمی نشود ، هر گونه اظهار نظر در این زمینه گمانه زنی و به  دور از واقعیت خواهد بود.