- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

جزیره ای عمل نکردن دادستانی و ناجا منشاخدمت بیشتر به مردم است

به گزارش ندای وارنا؛ [1]عبادالله میرزایی صبح سه شنبه در جلسه کمیته راهبردی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با مقامات قضایی که با حضور مهدی امیری اصفهانی، معاون دادستان کل کشور در امور امنیتی و انتظامی در ورامین برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: دادستان ها در صف خط مقدم همکاری با نیروی انتظامی هستند و این تعلامل سبب خدمت بیشتر و بهتر به مردم خواهد شد چرا که عملکردهای جزیره ای خلل در خدمت ایجاد می کند، لذا بایستی با همکاری و تعامل از جدایی خدمت جلوگیری کنیم.

میرزایی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و قوه قضائیه پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی است که خون شهدا این نظام را سرپا نگه داشته است و این شهدا هستند که انقلاب را به وجود آورده اند و هنر آنان این بود که تامل کردند و مطالبه ای نداشتند و ما به عنوان مدیر باید بدانیم که لازم است که اعتماد مردم جلب شود.

وی با بیان اینکه ادارات ما باید دارای یک هدف باشند و ان این است که به مردم اعتماد ببخشیم گفت: باید ببینیم که آیا توانسته ایم این اعتماد سازی را داشته باشیم یا خیر و لازمه این موضوع مسلح شدن به علم روز است و باید نسبت به مشکلات پیش امده در سطح جامعه پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

رییس دادگستری ورامین بیان داشت: کمال انسان به اخلاق انسانی است و در برخی ادارات و شغل ها شاید اخلاق به درستی دیده نشود اما در کار ما اخلاق محور است و بایستی بتوانیم با خوش خلقی پاسخگوی مراجعین باشیم تا موجب نارضایتی مردم از دین و نظام را فراهم نکنیم و ما نماینده نظام در ادارات هستیم.

میرزایی اظهار داشت: هدف مدیریتی احقاق حق و جلوگیری از ظلم است و همه ما مدیران باید از این فرصت که در اختیارمان قرار داده شده جهت احقاق حق استفاده کنیم.

منبعد : مهر

انتهای پیام/