- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

خدمات ترافیکی محور ری قرچک به پلیس راه فاتب واگذار شد

به گزارش ندای وارنا؛بهمن خطیبی ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان قرچک که با حضور سرهنگ سلیمانی فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران، معاون عمرانی فرماندار، موسی پور فرمانده انتظامی شهرستان، شهردار و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: شهرستان قرچک ورودی ۴ شهرستان از تهران است و نیازمند توجه بیشتر دارد و بیشتر آمار تصادفات مسیر قرچک به شهر ری بود که با واگذاری آن به شهری ری خدمات راهور در شهرستان متمرکز می شود.

وی گفت: مسیر پر ترافیک باقر آباد، فیروز آباد و قلعه نو دغدغه شهروندان است و تدابیر زیاد اندیشه شده اما باز مردم به سختی تردد می کنند و با امکانات اندک که وجود دارد نیازمند توجه راهور شرق قرار دارد.

خطیبی بیان کرد: در طرح زمستانی آمادگی لازم شهرستان و راهور استان اندیشیده شده است و هم باید با برنامه ریزی بتواتیم کاهش تصادف ومساعدت در تصادفات در داشته باشیم و در زمان حادثه بتوانیم مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: باتوجه تراکم جمعیت و امار تصادفات سال قبل راهکارهای و تدابیری اندیشه شود و برای داشتن شهری منظم که حق شهروندان است و اگر ما بخواهیم به حد مطلوبی در این راستا دست یابیم نیازمند اعمال قانون و رفتار مدنی هستیم.

فرماندار قرچک تصریح کرد: هدف مجموعه و اعضای شورای ترافیک باید کاهش تخلفات ورعایت قانون باشد و انتظار هست با کنترل محسوس خودروها و همکاری مردم چنین هدفی محقق شود.

خطیبی افزود: خدمات ترافیکی محور ری-قرچک، حدفاصل دروازه قرآن تا جاده نظامی شهرری که پیش‌تر توسط پرسنل خدوم راهور قرچک خدمات رسانی میشد، با پیگیری های صورت گرفته به پلیس راه فاتب(فرماندهی انتظامی تهران بزرگ) واگذار شد که با تحقق این مهم خدمات رسانی بهتر در حوزه ترافیکی شهرستان را شاهد خواهیم بود و همچنین عوامل پلیس راهور با تمرکز بیشتر به مردم شریف شهرستان ارائه خدمت می‌کنند.