- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

خطر شیوع مجدد کرونا در پیشوا جدی است/ ماسک زدن باید یه یک فرهنگ تبدیل شود

به گزارش ندای وارنا؛ [1] حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: مشخص نیست این ویروس تا چه زمانی تداوم داشته باشد و تا زمان پایان آن حضور در اجتماعات تهدیدی برای سلامت جامعه محسوب می شود.

وی افزود: درحال حاضر ماسک زدن بهترین راه برای پیشگیری و کاهش شیوع ویروس است و با توجه به اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی لازم است تا همگی نسبت به رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک مبادرت نمایند.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمام کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی باید ماسک داشته باشند در غیر این صورت آن کارمند اجازه ورود به اداره نخواهد داشت و غیبت می خورد شهرستان پیشوا در وضعیت سفید قرار دارد اما در صورت عدم توجه به مسائل بهداشتی خطر شیوع مجدد بیماری در پیشوا وجود دارد و برای مدیریت و کنترل این شرایط همچنان نیازمند کمک و همراهی مردم هستیم.

وی گفت: همه انسان ها در حفظ سلامتی جامعه رسالت و وظیفه اخلاقی و دینی دارند و در این راستا باید تلاش کنیم تا استفاده از ماسک در بین مردم به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.