- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

داشتن اطلاعات کامل صنایع قرچک در جهت اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی مؤثر است

به گزارش ندای وارنا؛ [1]اله بخش حبیبی در پنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قرچک با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: برای کمک به صنایع کشور باید اطلاعات و شناخت درستی از منابع ، ظرفیت‌ها و نیروی انسانی و … در تمام بخش‌ها داشته باشیم تا با تنظیم سیاست‌های جدید اقتصادی و تجاری مبتنی بر اصل تداوم بتوانیم راهکارهای برون‌رفت از شرایط فعلی اقتصادی در کل کشور و بالطبع این شهرستان را تدوین و اجرا کنیم.
وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌بایست به‌صورت مستمر نسبت به بروز رسانی اطلاعات، بازدید از واحدهای تولیدی، احصاء مشکلات و رفع موانع تولید آن‌ها بپردازند و گزارش‌های آن در جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان مطرح نمایند تا با این اقدامات بتوانیم درزمینهٔ جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید قدم مؤثری برداریم.
حبیبی گفت: در خصوص اجرای پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی، اداره جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به احصاء لیست افراد و مراحل انجام اقدامات صورت گرفته برای متقاضیان به اداره گاز اهتمام ویژه معمول نماید.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک تأکید کرد: به‌منظور رصد و بروز رسانی اطلاعات، تمامی دستگاه‌ها اجرایی ضمن اجرای وظایف خود در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی نسبت به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته پیرامون شاخص‌های مربوطه طبق برش شهرستانی به‌صورت ماهانه و مکتوب به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اقدام نمایند.
در ادامه این جلسه هریک از اعضاء بابیان اقدامات خود پیرامون مصوبات قبل و ارائه نکات کارشناسی و توضیحات فنی پیرامون موضوع دستور کار جلسه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
گفتنی است پنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قرچک، به ریاست اله بخش حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

منبع :قرچک آنلاین

انتهاای پیام/