- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

دستگاه‌های فرهنگی در کاهش جرائم نقش خود را ایفا کنند

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در  مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان قرچک، اظهار کرد: بهترین مردم داورترین آن‌ها هستند و قاضی‌ها در هنگام داوری باید به عدالت قضاوت کنند.

وی ادامه داد: خیلی‌ها در جامعه به موضوعات آگاهی دارند و باید مدیریت درست در کارها داشت و احقاق حقوق مردم جامعه اسلامی یک اصل مهم است.

امام جمعه شهرستان قرچک با بیان اینکه خروجی دستگاه قضایی ضریب امنیت را فراهم می کند، افزود: اخلاق شرط ماندگاری در هر کاری است و باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنیم.

حجت الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: پیشگیری از جرم بهترین عامل است و دستگاه‌های فرهنگی در شهرستان نقش بسزایی در کاهش جرائم اجتماعی دارند و پیشگیری همیشه بهتر از درمان است.

وی در ادامه اظهار داشت: خوش‌رویی و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین ویژگی‌های حجت الاسلام مرتضائیان بوده چرا که در ۱۲سال گذشته اخلاق حسنه وی زبان زد عام و خاص در شهرستان قرچک بود.

امام جمعه قرچک در پایان گفت: هیچ کس حق دخالت بر روند اجرایی دستگاه قضایی  شهرستان ندارد و برای رئیس جدید دستگاه قضایی قرچک نیز آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم تکریم ارباب رجوع و اخلاق حسنه را در دستور کار خویش قرار دهد.