- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

دشمن از نظام اسلامی سیلی خورده است/مشکلات اقتصادی فتنه جدید

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین طی سخنانی گفت: فتنه گران در سال ۸۸ حسینیه‌ها را آتش زدند، مقدسات را مسخره کردند و خسارات زیادی زدند و قدرت‌های شیطانی و عوامل داخلی آنها خواستند که کشور را با مشکل روبرو کنند.

وی خاطر نشان کرد: سران فتنه کشور را به سمت بی قانونی کشانده و لکه ننگی توسط ایادی استکبار بر دامن انقلاب خورد ولی خداوند محبت و بصیرتی به دل مردم انداخت و از معجزات الهی بود که در نهم دی ماه رخ داد.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه نهم دی ماه همانند ۲۲ بهمن است، گفت: همانگونه که امام خمینی(ره) در ۲۲ بهمن دستور دادند، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در نهم دی ماه دستور صادر کردند و خود مردم دیدند که میراث گران بهای امام خمینی(ره) در خطر است و به همین دلیل نیز قیام کردند.

وی با اشاره به کفن پوشی مردم ورامین، بیان کرد: ملت سلحشور و بزرگ ایران که در تاریخ نظیرش وجود ندارد، تمام دسیسه‌های داخلی و خارجی را از بین بردند و با حضور در نهم دی، تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

قدوسی تصریح کرد: دشمن از این انقلاب سیلی خورده است و با تمام توان می‌خواهند آن را جبران کنند و به همین دلیل نیز مشکلات اقتصادی امروز را به وجود آورده اند و عناصری مقرض و بی تدبیر نیز باعث آن شده‌اند.

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: مردم از دستاوردهای نظامشان با تمام قدرت دفاع خواهند کرد ولی اشخاصی که می‌توانند این گره‌ها را باز کنند ولی اینکار را نمی‌کنند شاید مردم خسته شوند بدانند که مردم خسته نمی‌شوند و تحمل می‌کنند زیرا این مردم خواستار و خواهان نظامشان هستند.

وی خاطر نشان کرد: قیمت دلار پایین آمد ولی قیمت جنسها بالاتر رفته است و اینکه اقدامی برای کاهش قیمت کاری نمی‌کند؛ مسئولین مربوطه اعلام کنند دلیل این افزایش قیمت‌ها چیست هر چند که علما و خطبای نماز جمعه بارها این را گفته‌اند.

قدوسی تصریح کرد: شهدای ۱۰ دی ۵۷ ورامین توانستند به همراه دیگر شهدای انقلاب اسلامی نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و باعث نابودی رژیم پهلوی شوند.

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت:انقلاب اسلامی امروز نقش بیدار گری در جهان دارد که نتیجه آن این شد که رئیس جمهور آمریکا مخفیانه وارد پایگاه‌های خود در عراق شده و با خفت خارج می‌شود و یا اینکه مردم فرانسه قیام خود را برگرفته از قیام مردم ایران می‌دانند.

وی بیان کرد: نهضت سوادآموزی خدمات بسیار بالایی داشته است تا جایی که افراد بی سواد توانسته‌اند به درجات عالی علمی برسند و توصیه می‌کنیم در کشور اسلامی نباید حتی یک بیسواد وجود داشته باشد چون دین اسلام بر پایه علم می‌باشد.

منبع :مهر

انتهای پیام/