- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

دشمن در پی شبهه افکنی در مبانی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه نهایی ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳آبان شهرستان ورامین که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمن برای شبهه افکنی در مبانی انقلاب اسلامی اظهار داشت: شبهه افکنی و زیرسوال بردن مبانی انقلاب اسلامی هدفی است که دشمن با جدیت دنبال می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امروز باید آگاهی نسبت به تلاش دشمن در این زمینه بالاتر برود و ۱۳ آبان بهترین فرصت است.

وی ادامه داد: برخی روی شعار «مرگ بر آمریکا» هم شبهه افکنی می کنند، در حالی که این شعار، ریشه قرآنی دارد و باید در فرصت ۱۳ آبان، جهت روشنگری و تبیین موضوع استکبارستیزی تلاش کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران متذکر شد: روز ۱۳ آبان روز دستگیری حضرت امام راحل، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت تعدادی از دانش آموزان به دست رژیم پهلوی است و باید درباره اسناد ۱۳ آبان بیشتر کار و تلاش کرد.

محمودی گفت: در جریان تسخیر لانه جاسوسی، مردم ورامین در مقابل سفارت آمریکا حاضر شدند و سند بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و باید ۱۳ آبان امسال بسیار باشکوهتر از سال های گذشته باشد.

محمودی تاکید کرد: امروز این باور وجود دارد که هیچ کشوری در دنیا توان برخورد با آمریکا را مانند ایران ندارد.

وی با اشاره به فتنه اخیر در کشور عراق و لبنان افزود: فتنه امروز در عراق و لبنان به مانند فتنه سال ۸۸، انقلاب اسلامی و جریان مقاومت اسلامی را نشانه رفته است و اکنون در عراق، استکبار تلاش دارند تا تقابل میان دو کشور ایران و عراق ایجاد کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران متذکر شد: راهپیمایی ۱۳ آبان متعلق به همه اقشار و طبقات است و همه نهادها عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند.

وی افزود: افول آمریکا شوخی نیست و امروز ضعف آمریکا بر همگان آشکار شده است