- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

دیدار جمعی از پاسداران قرچک با فرمانده پلیس

 

به گزارش ندای وارنا؛ [1]فرماندهی و جمعی از پاسداران سپاه ۱۵ خرداد قرچک ظهر امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان قرچک دیدار و گفتگو کردند.
علی اصغر شهیری فرمانده سپاه ۱۵ خرداد در این دیدار ضمن تبریک به نیروهای انتظامی و تشکر از زحمات آنها در برقراری نظم و امنیت، گفت: سپاه و ناجا در اجرای نظم و امنیت در شهر دارای یک وحدت کم نظیری هستند.
وی افزود: اگر چه نیروهای نظامی شهرستان از نظر زیرساختی، جایگاه مناسب و در خور شأنشان ندارند اما با وجود نیروهای همدل توانسته اند، امروز شهری موفق در تأمین امنیت داشته باشیم.
فرمانده سپاه قرچک ابراز کرد: تعامل فرماندهان ناجا و سپاه ستودنی است، باید آن را قدر دانست و این همکاری را به کل نیروهای مسلح تعمیم داد.
در ادامه سرهنگ علی موسی پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قرچک با اذعان به اینکه برای سربلندی راهی جز پیروی از ولایت نیست، گفت: ناجا هیچگاه جناحی عمل نخواهد کرد و همه ما با افتخار در خدمت ولایت فقیه هستیم.
وی با یادآوری اینکه انقلاب ما با هزینه های بسیار بالاو خون های فراوانی به دست آمده است، افزود: باید قدر این انقلاب را دانست و در برقراری امنیت در آن که خود بهترین خدمت هست، تلاش کرد.
رئیس پلیس قرچک با تأکید بر اینکه ناجا و سپاه از یک خانواده هستند، اظهار کرد: فرصتی برای دلاورمردان سبزپوش فراهم شده است که به بهترین امور یعنی خدمت به مردم بپردازند، باید این فرصت را غنیمت شمرد.
وی با اعلام این خبر که اکثر سرقت های شبانه خنثی و سارقین شناسایی شده اند، مطرح کرد: نا جا برای خدمت شب و روز ندارد، در هفته گذشته به محض دریافت خبر سرقت خرد شبانه، بلافاصله در ساعت ۲ بامداد قرارگاه مبارزه با سرقت تشکیل شد و مأموریت خود را انجام داد./انتهای پیام

منبع: خبرگزاری [2] بسیج