- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

راهیان نور محل مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است

جلسه هماهنگی اعزام دانش آموزان به راهیان در شهرستان قرچک با حضور غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش، علی‌اصغر شهیری فرمانده سپاه ناحیه ۱۵خرداد، عبدالله پور نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش و نیروهای نظامی در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد .

علی‌اصغر شهیری فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک در این جلسه اظهار داشت: آغاز امامت حصرت ولیعصر (عج) را خدمت همه شیعیان تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم در گام دوم انقلاب به‌گونه‌ای حرکت کنیم که زمینه‌های ظهور فراهم شود.

وی گفت: بر اساس ارزیابی‌های استان، شهرستان قرچک در اکثر حوزه‌ها موفق‌تر از سایر شهرستان‌ها بوده و باید نواقص موجود رفع شود و سعی کنیم در این مرحله موفق باریم و رتبه‌های برتر را کسب کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک افزود: با مساعدت مسوولان شهرستان قرچک و نهادهای فرهنگی اعزام دانش آموزان به خوبی صورت خواهد گرفت.

شهیری بیان داشت: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی یکی از اقدامات بسیار خوب فرهنگی است، و به این موضوع اعتقادداریم که اجر اخروی دارد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی اعزام دانش آموزان به راهیان معرفی مسیر شهدا و اهداف والای شهدا است که در این مسیر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، باید به‌گونه‌ای با دانش آموزان به‌گونه‌ای رفتار کنیم که نگاه دانش آموزان را نسبت به اردوی راهیان نور عوض کنیم.

وی تأکید کرد: اردوی راهیان نور محل مناسبی است تا فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت را در بین جوانان ترویج کنیم، در زمان حضور دانش آموزان در راهیان نور برنامه‌ریزی مناسب و خوبی داشته باشیم و راویان به شبهات دانش آموزان به نحو احسن پاسخگو باشید .

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک گفت: در برنامه‌های فرهنگی راهیان بر روی اعتقادات قلبی دانش آموزان کارکنید، در سلامت اردو دقت کنید و امنیت و رفاه دانش را در اولویت برنامه خود قرار دهید .

شهیری در پایان اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی راهیان در بین دانش آموزان ترویج داده شود و با برنامه‌ریزی مناسب در زندگی فردی آن‌ها نقش بسزایی ایفا کرد.