- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

راه اندازی کانون های فرهنگی اجتماعی زنان روستایی پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حسین عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه کمیسیون امور بانوان فرمانداری پیشوا طی سخنانی اظهار داشت: زنان همانطور که در خانواده نقش محوری دارند در عرصه های مختلف اجتماعی نیز نقش اثرگذاری را عهده دار هستند و همین موضوع سبب ایجاد کمیسیونها در سطح استان و شهرستان ها برای ساماندهی امور بانوان و خانواده شده است.

فرماندار پیشوا خطاب به رابطین بانوان ادارات پیشوا گفت:‌ انتظار داریم که با تهیه و تدوین طرح‌هایی در جهت مشارکت زنان در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و سازماندهی آنان در حوزه های شهری و روستایی زمینه استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های آنان را فراهم آورید.

وی افزود: با اطلاع رسانی از اهدافی که در کمیسیون امور بانوان دنبال می شود و با اتخاذ و اجرای برنامه های مدون و کارشناسی شده باید به ارتقای سطح فرهنگ خانواده و جامعه کمک کرد و اهداف مورد نظر را به سطوح زندگی مردم تعمیم داد.

عباسی بیان داشت: تقویت هسته اولیه کمیسیون بانوان و ایجاد و استحکام بخشی حلقه های ارتباطی رابطین با بانوان سطح جامعه می تواند مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده را تسهیل و تسریع می کند و انجام کارهای جمعی و گروهی از الزامات دست یابی به اهداف بزرگ وی باشد که در این راستا از اعضای کمیسیون امور بانوان شهرستان انتظار می رود همچنان که اصل تکریم خانواده ها و شهروندان را جزو برنامه های محوری خود می دانند به مسائل مربوط به زنان و خانواده نیز اهتمام ویژه ای داشته باشند.

فرماندار پیشوا گفت: راه اندازی کانون های فرهنگی اجتماعی زنان روستایی به منظور توانمندسازی بانوان می تواند به عنوان بازوی قدرتمند به کمک کمیسیون امور بانوان شهرستان بیاید اما خوراک فکری و کاری این کانون ها باید از طریق هسته مرکزی کمیسیون تغذیه شود.

منبع : مهر

انتهای پیام/