- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

راه اندازی کمپین های رسانه ای نقش موثری در تصمیمات مسئولین دارند

به گزارش ندای وارنا؛ [1]احد جاودانی عصر سه شنبه با حضور در نخستین نمایشگاه مطبوعات طی سخنانی اظهار داشت: ما از دهکده جهانی عبور کرده ایم و در این راستا همه اخبار موجود با سرعت و کیفیت مناسب ارسال و دریافت می شود.

جاودانی در ادامه با اشاره به اینکه جامعه موفق و افراد موفق کسانی هستند که به اطلاعات وقوف کامل دارند افزود: رسالت رسانه و فعالین رسانه سنگین است و در این زمینه به همه عشق می ورزیم و در حوزه آگاهی بخشی، خبر رسانی رسانه ها می‌توانند نقش مهمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در عصر کنونی هیچ کس قانع به وضعیت موجود نیست و همه موافق توسعه و بهتر شدن هستند گفت: رسانه ها اگر در انجام رسالت خود صادقانه در این سه مقوله که شامل؛ اطلاع رسانی درست،  اگاهی بخشی و افزایش اطلاعات و اگاهی مردم قدم بردارند موفق خواهند بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اظهار داشت: کمپین هایی که از طرف رسانه ها راه اندازی می شوند و باعث توجه مسولان به بعضی مسائل می شود، بسیار مهم و ارزشمند هستند چرا که اگر بخواهیم مدیریت سالم در جامعه داشته باشیم باید از ظرفیت رسانه ها در این حوزه استفاده و فرصت و دخالت رسانه ها را در امور نظارت و اطلاع رسانی فراهم کنیم.

منبع : مهر

انتهای پیام/