- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

رای آگاهانه و با بصیرت نمایندگانی آگاه و بصیر را روانه مجلس میکند

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر دوشنبه با حضور در ستاد انتخابات حوزه ورامین، قرچک و پیشوا ، ضمن تشکر از رئیس و اعضای این حوزه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات از مظاهر مردم سالاری دینی است که باید همه مردم جهت حضور در آن احساس تکلیف کنند.

وی ادامه داد: باید کسانی که توانایی ایفای وظیفه نمایندگی را دارند در این عرصه حضور پیدا کنند ، هماهنگی و همدلی هیات های اجرایی و نظارت بر شکوه انتخابات خواهد افزود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: مردم باید در انتخاب خود دقت کنند ، چرا که برای ۴ سال امور خود را به یک فرد می سپارند.

محمودی یادآور شد: رای آگاهانه و با بصیرت باید در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی مدنظر باشد تا نمایندگانی شایسته راهی مجلس شوند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان سخنان خود بیان کرد: امیدواریم با رای مردم در اسفند ماه ۹۸ شاهد برگ زرین دیگری در عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم چرا که حضور مردم همیشه در همه صحنه های انقلاب تاریخ ساز بوده است و در این عرصه نیز مردم می توانند نقش آفرینی کنند و با انتخاب اصلح ترین ها سرنوشت و اینده خود را با دست خود انتخاب کرده و رقم بزنند.