- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

رصد موضوعات ترافیکی قرچک نگاه ویژه وهماهنگی بین مسئولان را میطلبد

به گزارش ندای وارنا؛سرهنگ سلیمانی ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان قرچک که با حضور بهمن خطیبی، فرماندار قرچک، برگزار شد اظهار داشت: رصد موضوعات ترافیکی در این منطقه نگاه ویژه ای می طلبد و هماهنگی بین مسئولان لازم است.

سلیمانی افزود: ارتقای سطح خدمات راهور بر اساس مصوبات شورای حمل و نقل و ترافیک در اولویت کاری ماست و ارتقای فرهنگ ترافیک و سلامت جامعه از مهمترین وظایف ما است که طبیعتا موجب کاهش تصادفات رانندگی می شود.

وی گفت: تمام تلاش و همه همکاری ما باید بیشتر شود بحث زندگی و نجات جان افراد در میان است و سرعت بالای آمار تصادفات وظیفه ما را دو چندان می کند.

سلیمانی افزود: با استفاده از دوربین های هوشمند و کنترل سرعت خودرو هوشمند و احداث سرعت کاه استاندارد در مناطق مورد توجه است.

وی بیان کرد: توجه به ساختمان پلیس راهور مورد توجه قرار گیرد، در راستای تردد ایمنی و رفع مشکلات ترافیکی در سطح شهرستان اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

رئیس پلیس راهور ویژه شرق استان تهران در ادامه در خصوص اهتمام در انجام امور تصریح کرد: خدمت رسانی مطلوب به مردم جزء وظایف اصلی و ذاتی مسئولین شهرستان است.