- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

رفع مشکل آنتن‌دهی همراه اول در پیشوا تسریع شود

به گزارش ندای وارنا؛ [1] 

به گزارش ندای وارنا؛ [1]

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست بررسی وضعیت آنتن‌دهی همراه اول که با حضور چمنی مدیر سایت همراه اول و بوربور رئیس مخابرات و بخشداران پیشوا برگزار شد اظهار کرد: وضعیت نامطلوب آنتن‌دهی در برخی مناطق شهری به‌خصوص در شهرک‌های بالادستی پیشوا نارضایتی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: مشکل ضعف آنتن‌دهی در برخی از روستاهای شهرستان نیز وجود دارد که با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت توسعه ظرفیت‌های ارتباطی، رفع این مشکلات نیازمند پیگیری است.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: با وجود تعهد همراه اول به پوشش روستاهای دارای جمعیت بالای دو هزار نفر، از آنجا که روستاهای پیشوا در نزدیکی و به فاصله کمی از یکدیگر واقع شده اند انتظار است همگی آنها فارغ از بحث جمعیتی، آنتن دهی مطلوبی داشته باشند.

عباسی بیان کرد: لازم است با حضور همکاران و کارشناسان همراه اول در شهرستان، تست نقطه به نقطه در مناطق شهری و روستایی صورت گرفته تا نقاط دارای مشکل شناسایی و نتیجه بهتری از اقدامات حاصل شود.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی پیشوا از نقاطی است که فاقد زیرساخت ارتباطات مخابراتی است و با توجه به استقبال سرمایه گذاران، ضروری است رفع مشکل این منطقه در اولویت شرکت همراه اول قرار گیرد.

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد:انتظار داریم با اهتمام اپراتور همراه اول، مشکلات موجود شهرستان پیشوا در حیطه مسئولیت های این شرکت، ظرف مدت یک ماه شناسایی و رفع گردد.

[2] [3] [4] [5]