- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

روابط عمومی های قرچک در ایجاد امید بین مردم نقش محوری دارند

بهمن خطیبی ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان قرچک که با حضور بخشدار مرکزی، مدیر روابط عمومی فرمانداری، رئیس اداره سیاسی و انتخابات و مسئولان روابط عمومی ادارات برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی ها در ایجاد امید و شور و نشاط در جامعه و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی از جمله اقشار تأثیرگذار هستند.

وی عمل به قانون و تضمین سلامت انتخابات را از جمله وظایف مهم فرمانداری‌ها در برگزاری انتخابات دانست و افزود: دولت از تمام ظرفیت‌ها بهره گرفته تا کشور را در شرایط سخت کنونی مدیریت کرده تا هم اهداف نظام و انقلاب تقویت شود و هم با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و با برخورداری از دیپلماسی توانمند، سیاست ها را در سطح بین‌المللی پیش ببرد.

خطیبی بیان داشت: در شرایطی که نیاز به وحدت و همدلی بیشتر بین آحاد جامعه است، روابط عمومی‌ها با همکاری اصحاب رسانه باید با رویکرد امیدآفرینی، انعکاس اقدامات مثبت دستگاه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار قرچک بیان داشت: روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان جهان و جامعه مدرن، که از نفس و فلسفه دموکراسی بیرون آمده برای تقویت دموکراسی باید گام بردارند و بدانند که روابط عمومی کل ادارات بعنوان بازوان کمکی فرمانداری خواهند بود.

وی عواملی مانند بی طرفی، تحلیل های درست از انتخابات و دوری از شایعات و دامن نزدن به شایعات ، عدم تخریب کاندیداها، استفاده درست از فضای مجازی را مهم دانست و افزود: نقش آفرینی در عرصه مدیریت افکار عمومی در انتخابات بر عهده مسئولان روابط عمومی است.