- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

رژیم اسرائیل، قدرت اطلاعاتی پوشالی است

به گزارش ندای وارنا؛ محمد قمی نماینده سابق مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی  ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل، اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت حتمی و طبق وعده الهی پیروزی با مسلمانان است.

وی از استقامت و پایداری جبهه مقاومت یاد کرد و افزود: در آینده‌ای نزدیک جشن پیروزی به همراه اقامه نماز جماعت در بیت‌المقدس به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور تمام مسلمانان برگزار خواهد شد.

نماینده سابق مردم پاکدشت با اشاره به اختلافات داخلی صهیونیست‌ها در اسرائیل، عنوان کرد: تعبیر نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده توسط حضرت آقا هدف‌گذاری هوشمندانه‌ای بود که به طور قطع زودتر هم واقع می‌شود.

قمی درباره شکست غیرقابل ترمیم اسرائیل تصریح کرد: اسرائیل که خود را سردمدار اطلاعات و جاسوسی می‌دانست هیمنه‌اش بهم ریخته و قدرت پوشالی‌اش برملا شده است.

وی در همین رابطه بیان داشت: تعبیر رهبری یک واقعیت است، همگان دیدند که اسرائیل نه قدرت نظامی دارد و نه قدرت جاسوسی، اسرائیلی که کسی فکر نمی‌کرد بتوان به آن چپ نگاه کرد، رو به نابودی است.

نماینده سابق مردم پاکدشت با اشاره به حمایت‌های آمریکا و اروپایی‌ها از رژیم منحوس اسرائیل، تاکید کرد: تمام صحبت‌ها و رجزخوانی‌ها برای مردم مظلوم فلسطینی پوچ و باطل و در جبهه تقابل الله و طاغوت، حزب‌الله قالب و پیروز است.

قمی با اشاره به تغییر سیاست ملت فلسطین برای مقابله با اسرائیل، مطرح کرد: در تمام دنیا جبهه مقاومت و پایداری شکل گرفته و در حمله طوفان الاقصی جمعیت زیادی از صهیونیست‌ها میل فرار کرده و فرودگاه بن گوریون برای مدتی با اختلال مواجه شد.

وی با اشاره به نظریه سردمداران صهیونیست مبنی بر «از فرات تا نیل متعلق به یهود است»، خاطرنشان کرد: آن‌ها خودشان را نسبت به مردم فلسطین برتر و عزتمند می‌دانستند درحالی‌که اسرائیلی‌های کودک‌کش خوار و ذلیل هستند.

منبع: تهران نیوز