- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی در پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ [1] حسین عباسی با اشاره به زمان‌بر بودن تکمیل پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی دانشگاه آزاد پیشوا گفت: به زودی بازدیدی با حضور معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز درمانی مهتدی صورت می گیرد و باتوجه به توافقاتی که شده است نسبت به توسعه فضا و تبدیل پروانه این مرکز به بیمارستان ۳۲ تختخوابی اقدام می شود.

عباسی افزود: همزمان با این اقدام، پیگیری هایی از طریق وزارت بهداشت به منظور تامین دستگاه رادیولوژی پرتابل(متحرک)، دیالیز و وسایل آزمایشگاهی برای تجهیز هر چه بیشتر مرکز شهید مهتدی صورت گرفت و به زودی این تجهیزات مستقر می شود.

وی گفت: بر اساس تعهدات صورت گرفته، دانشگاه آزاد اسلامی می‌بایست از زمان آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ظرف مدت ۳۶ ماه پروژه را تکمیل می کرد ولی حدود ۱۲ سال از شروع عملیات اجرایی احداث این پروژه گذشته و برای چندین سال مسکوت مانده است.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: در حال حاضر نبود بیمارستان در پیشوا جزو دغدغه جدی مردم منطقه است و پیگیری های زیادی در این زمینه صورت گرفته و لازم است هر چه سریعتر پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی دانشگاه آزاد اسلامی هم تعیین تکلیف و احیا شود.

وی گفت: با تعیین تکلیف زمین بیمارستان دانشگاه آزاد در آینده‌ای نزدیک، عملیات اجرایی این پروژه هم توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سر گرفته می‌شود.