- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

سالانه یک میلیارد شاخه گل در پاکدشت تولید می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ [1]محمود امیری  گفت‌‌ با اشاره به افتتاح ۸ پروژه در هفته دولت در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: در هفته دولت در مجموعه جهاد کشاورزی پاکدشت در مجموع ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی بیان کرد: علاوه بر این دو پروژه ایزولاسیون انهار نیز به طول ۱٫۶  کیلومتر و جاده بین مزارع به طول ۱ کیلومتر از دیگر پروژه‌هایی است که در این هفته افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت همچنین افزود: برای انجام این دو پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه انجام شده است.

امیری با اشاره به لزوم حمایت از صنعت کشت و زرع در راستای حمایت از کالای ایرانی ادامه داد: همچنین ۶  پروژه ساخت گلخانه به متراژ ۱۸  هزار و ۲۰۰ متر مربع با استفاده از پرداخت تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه ملی به مبلغ ۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت تولید گل در شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان پاکدشت بزرگ‌ترین تولیدکننده گل کشور با تولید سالانه یک میلیارد شاخه گل است می‌توان با ارائه تسهیلات و تعامل و هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های مرتبط شرایط را برای اشتغال‌زایی هرچه بیشتر فراهم کرد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/