- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

سایت اداری در شهرستان قرچک راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ندای وارنا، [1] مسعود مرسلپور صبح امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با حضور رؤسای ادارات در محل فرمانداری تشکیل شد، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حوادث تروریستی در مجلس و حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهار داشت: در سال ۹۴ و ۹۵ رشد خوبی در تخصیص و تأمین اعتبارات در حوزه‌های مختلف داشتیم، در بخش­های زیربنایی همچون شهری و روستایی، بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، مخابرات و… نیز رشد خوبی را داشته­ایم.

وی در ادامه بیان کرد: سیاست دولت در سال جدید این است که با تدوین برنامه­های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مشکلات اقصی­ نقاط کشور را حل کند، در دو سه سال گذشته با وجود اینکه به لحاظ موضوعاتی مانند بدهی‌های سنگین دولت به پیمانکاران، شرکت­های دولتی، بانک مرکزی و تحریم­ها، مشکلاتی به وجود آمده بود؛ اما دو کار مهّم انجام شد که مهّم‌ترین آن مهار تورم به طور کامل بود.

فرماندار قرچک با بیان اینکه شاهکار دولت در سال­های اخیر مهار تورم بوده تصریح کرد: بخش عظیم این کار توسط مدیران انجام شد؛ اما موفقیت دیگر دولت در رکود بود و البته در بخشی هم موفق نبود، که در توضیح علل ناموفق بودن آن مستنداتی وجود دارد.

وی با اشاره به کارهای دولت در بخش عمران تأکید کرد: دولت در همه حوزه­های عمران و آبادانی موفق بود؛ با توجه به علم منطق که می‌گوید از جزء به کل می­رسیم؛ اگر اقدامات انجام شده در همین سطح شهرستان را مدنظر قرار بدهند به این نتیجه می­رسیم که در سطح استان و کشور هم کار به همین منوال انجام شده است.

مرسلپور در ادامه خاطرنشان کرد: ما در زمینه خدمات‌رسانی به روستاها نیز موفق بوده­ایم و کارهای بسیاری انجام شده است، در سال جدید نیز به دنبال این هستیم که با پیشنهادات حاضران ارائه خدمات را هم از لحاظ کمّی و هم از لحاظ کیفی بهبود ببخشیم.

وی همچنین عنوان کرد: در سال گذشته زمینی با کمک مسئولان اداره منابع طبیعی و راه و شهرسازی برای ایجاد سایت اداری در مرکز شهرستان اختصاص داد شد، و با صحبتی که با استاندار داشتیم موضوع در وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است، و به دنبال دریافت اعتبار جمعی برای احداث سایت هستیم.

فرماندار قرچک افزود: قصد داریم مشکلات ادارات را به طور یک­جا برطرف کنیم، حتی در مورد دستگاه­هایی که دارای ساختمان اداری پراکنده هستند و تجهیزات اداری خاصی در آن­ها مستقر نیست با سازمان برنامه و بودجه صحبت کردیم که جابه­جایی انجام شود و آن ساختمان در سایت اداری قرار بگیرد تا بتواند خدمت‌رسانی بهتری را انجام دهد.