- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیاردریالی شرکت هندی در ورامین

به گزارش ندای وارنا، [1] محمدرضا یوسفی روز شنبه ۹ اردیبهشت ۹۶ در حاشیه جلسه مشترک با شرکت های سرمایه گذاری کشور هندوستان به خبرنگار ایرنا گفت: شهرستان ورامین با دارا بودن زیر ساخت های مناسب در حوزه صنعت و کشاورزی، پذیرای سرمایه گذاران بخش خصوصی است تا به واسطه آن، شاهد رونق اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار در منطقه باشیم.

وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده، یک شرکت هندی با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی در زمینه ریخته گری در شهرستان ورامین فعالیت خواهد کرد.
وی بیان کرد: در حال حاضر این شرکت مشغول احداث ابنیه مورد نیاز جهت استقرار ادوات و ماشین آلات در شهرک صنعتی سالاریه ورامین است و به زودی فعالیت خود را آغاز می کند.
یوسفی بیان کرد: شهرستان ورامین با دارا بودن سه شهرک صنعتی چرمشهر ، سالاریه ، شهید ملاآقایی و یک منطقه صنعتی در خیرآباد ، از ۷۵۰ واحد تولیدی خرد، متوسط و بزرگ برخوردار است.
فرماندار ورامین افزود: در حال حاضر ۱۴۵ واحد تولیدی چرم و سالامبور در شهرک صنعتی چرمشهر ، بزرگترین شهرک صنعتی تخصص چرم کشور مشغول به فعالیتند که با افزایش کارکردهای تخصصی این شهرک صنعتی ، می توان شاهد جهشی اقتصادی در سطح منطقه بود.
ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.