- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

سرپرست حوزه معاونت دانشجویی واحد تهران شمال منصوب شد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]با صدور حکمی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، امان‌الله پیشوا، عهده‌دار سرپرستی حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی واحد دانشگاهی تهران شمال شد.

در حکم ابلاغی حمیدرضا خالدی آمده است: با عنایت به موافقت مدیرکل محترم فرهنگی و اجتماعی و ریاست محترم دبیرخانه هیأت امنای استان تهران با توجه به تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی واحد منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی، توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

امان‌الله پیشوا، پیش‌ازاین مسئولیت معاونت پرورشی و آموزشی استان‌های خراسان، کهکیلویه و به ویر احمد، ۱۰ سال ریاست واحد گچساران، سه سال مسئولیت معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد تهران مرکزی، ۹ سال مسئولیت معاونت فرهنگی دانشجویی سازمان سما، تألیف دو جلد کتاب درزمینه مدیریت آموزشی و ادبیات کودکان و ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی را در سوابق علمی و اجرایی خود دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با صدور حکمی عباس‌ علی قیومی مسئول پیشین این معاونت را به سمت مشاور در امور توسعه، تحول‌آفرینی و آینده‌پژوهی واحد تهران شمال منصوب‌کرد.

منبع : آنا

انتهای پیام/