- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

سفر رئیس جمهور در شش ماه دوم به منطقه انجام خواهد شد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  دویست و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قرچک  با ریاست محسن کهزادی رئیس شورای شهر قرچک آغاز شد ، در این جلسه محسن کهزادی اظهار داشت : موضوعات زیادی در قرچک وجود دارد که بستگی به کمک و مساعدت نماینده محترم شهرستان دارد و اگر مساعدت و همکاری نماینده باشد میتوان کارهای زیادی را بصورت گسترده انجام داد.

وی توضیحاتی نیز درباره پروژه های شهرداری و شورای شهر نظیر بحث کمربندی جنوبی ، فرهنگسرای بزرگ شهرستان ، مترو و قطار شهری و همچین خدمات خوبی که در بیمارستان شهید ستاری وجود ندارد ،  برخورداری از آب سد ماملو و کمر بندی سوم استان تهران و ترافیک جاده قلعه نو را مطرح کردند و گفت : در جلساتی که با حضور معاون استاندار داشتیم این مشکلات مطرح کردیم به نتایجی نیز رسیدیم ولی در بحث اقدام می بایست همکاری و مساعدت دستگاه های استانی و به ویژه کمک ها و مساعدت های نماینده را به همراه داشته باشد.

در ادامه این جلسه شهردار قرچک درباره اقدامات شهرداری در سطح شهر پرداخت و گفت : شهرداری برنامه ها و پروژه های بسیار زیادی را در دست ساخت و اقدام دارد ، گاهی بن بست هایی برای شهرداری به وجود می آید که با نظر مساعد شهرستان می بایست اقدامات لازم انجام شود.

محسن خرمی شریف به تعدادی از پروژه های شهر قرچک اشاره کرد و توضیح داد : کمر بندی جنوبی تا اواخر شهریور ماه به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید ، این پروژه باعث شده که  ترافیک در سطح شهر تاحدودی کاهش یابد و حتی شهروندان مناطق دیگر نیز از این کمر بندی استفاده ببرند ، سرای محله های شهرستان نیز در چندین فاز و در جاهای مختلف شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیده شده است که با وجود مهم بودن بحث فرهنگ ، امورات فرهنگی و هنری انجام میشود ، کارهای عمرانی که در سطح شهر صورت گرفته نظیر آسفالت شهری و ترمیم جداول شهری و ساخت کف پوش از جمله اقدامات شهرداری بوده است .

در ادامه شهردار قرچک به پیشنهاداتی که شهرداری برای پروژه های شهری که باعث رفع مشکلات برای مردم میشود پرداخت و به بررسی مشکلات راه های شهری اشاره داشت و مشکلات بر سر راه این پروژه را با دکترحسین نوش آبادی و دیگر اعضای شورای شهر مطرح کرد.

نماینده قرچک ، ورامین ، پیشوا درباره ایده‌آل سازی پروژه های شهری گفت: در این خصوص تصریح کرد : با وجود وضع نابه سامان بودجه دستگاه های دولتی ، نمیتوان کاری را انجام داد که از نظر، مالی مشکل ساز باشد ، بلکن با وجود اولویت با تمام پروژه های دردست می بایست به پروژه های مهم و ضروری پرداخت و به اتمام رسانید.

حسین نوش آبادی ابراز امیدواری کرد که با مشخص شدن ایستگاه های مترو سه شهرستان ، دستگاه های دولتی امکانات را برای ساخت ایستگاه فراهم کنند و ابراز امیدواری کرد با سفر رئیس جمهور محترم  در منطقه انجام میشود و اعتباراتی که بهمراه آورده میشود ، مشکلات بسیاری به خصوص مترو نیز به بهره برداری برسد.

نوش آبادی در ادامه با تاکید بر اینکه کمر بندی جنوبی با  متصل شدن  به شهرستان ورامین گفت : این موضوع را می بایست با جلسه مشترک بررسی شود و با اشاره به این موضوع که این یک بحث ملی است از مسئولین بالا دستی اعتبارات لازم را طلب کنیم تا کار را به سرانجام برسانیم.

در پایان این جلسه پیشنهاد شد که در پایان هر فصل این جلسه مشترک به میزبانی شورای شهر برگزار گردد.