- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

سواد رسانه ای خانواده ها و جوانان افزایش یابد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]سردار عبدالرضا ناظری ظهر شنبه در آئین تجلیل از خانواده های کارکنان فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که با حضور خانواده های معظم شهدا برگزار شد، طی سخنانی گفت: توفیقات پلیس در سنگر تأمین امنیت و آرامش جامعه ریشه در برخورداری از خانواده سالم و با نشاط دارد.

ناظری اضافه کرد: تک تک کارکنان باید مراقبت شایسته از خانواده های خود داشته و به لحاظ داشتن خانواده سالم شکرگزار خداوند متعال باشند.

وی پرسنل نیروی انتظامی استان تهران را به لحاظ عملکردی، اعتقادی، اخلاقی و معنویت ممتاز و شاخص در کشور دانست و افزود: توفیقات پلیس در سنگر تأمین امنیت و آرامش جامعه ریشه در برخورداری از خانواده سالم، با نشاط، ولایی و انقلابی دارد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود، خانواده ها را به هوشیاری در برابر آسیب پذیری از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دعوت کرد و اظهار داشت: باید سواد رسانه ای خود را با هدف مصون ماندن از خطرات و آسیب های فضای مجازی افزایش داده و آموزش های لازم در این حوزه را به جوانان ارائه داد.

ناظری دغدغه مهم مسئولان نیروی انتظامی را افزایش سطح معیشت کارکنان و مرتفع کردن مشکلات آنها در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: پیگیری و جدیت مضاعف در استان پیرامون افزایش سطح معیشت کارکنان وجود داشته و تلاش جهادی داریم تا محیط خدمتی آرامی را برای کارکنان فراهم کنیم.

گفتنی است در این مراسم از کارکنان نمونه ،فرزندان نخبه علمی و قرآنی و برندگان مسابقه مراسم، تجلیل شد.

منبع : مهر

نتهای پیام/