- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

سومین رزمایش “کمک مؤمنانه” در ورامین آغاز شد

به گزارش ندای وارنا؛ [1]  سعید تاجیک فرمانده سپاه شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار ندای پیشوا، با اشاره به برگزاری رزمایش سوم کمک‌های مؤمنانه در سطح شهرستان ورامین اظهار کرد: در ادامه رزمایش کمک مؤمنانه که در لبیک به سخنان مقام معظم رهبری انجام شد، امروز نیز رزمایش سوم‌ کمک‌های مؤمنانه در سطح شهرستان ورامین برگزار شد.

وی افزود: با همّت خیرین، بسیجیان و مجموعه سپاه با عنوان ستاد پشتیبانی مقابله با بیماری کرونا تعداد ۱۲۰۰ بسته معیشتی به افراد تحت پوشش بهزیستی،کمیته امداد و عده‌ای از اصناف آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد که این بسته‌ها شامل مرغ، برنج، ماکارانی و غیره‌ با ارزشی بالغ بر ۲ میلیون ریال است.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین همچنین  بیان کرد: بخشی از اعتبار این طرح توسط خیرین و مردم در پایگاه‌های بسیج و مساجد که به حساب ستاد پشتیبانی مقابله با بیماری کرونا واریز شده بود و مقداری هم توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سپاه شهرستان تأمین شده است.

تاجیک گفت: در گذشته دو رزمایش کمک‌های مؤمنانه با توزیع ۲۰ هزار بسته برگزار شده بود که با برگزاری این رزمایش به تعداد ۲۱ هزار و ۲۰۰  بسته غذایی رسید، ضمن اینکه ۵۰۰ بسته دیگر نیز در آینده توزیع خواهد شد.

وی  تصریح کرد:  افراد دریافت کننده این بسته‌های معیشتی تحت پوشش رسمی کمیته امداد و بهزیستی نیستند بلکه افراد نیازمندی هستند که توسط کمیته امداد و بهزیستی شناسایی شده‌اند ولی بهزیستی و کمیته امداد هنوز تحت پوشش قرار نداده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین در پایان هدف از رسانه‌ای کردن این اقدامات را شفاف‌سازی و گزارش به مردم خاطرنشان کرد: با رسانه‌ای کردن این اقدامات سه هدف داریم که نخست امید دادن به مردم و سپس گزارش به خیران و ترغیب سایرین به شرکت در کمک‌های مؤمنانه است.