- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

شرایط فعالیت پیشکسوتان ورزش مهیا شود

به گزارش ندای وارنا [1] به نقل از فارس، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به‌اتفاق محمدرضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین و تنی چند از رؤسای ادارات به دیدار ناصر پورحسنی، پیشکسوت والیبال ورامین رفتند.

فرماندار شهرستان ورامین در این دیدار عنوان داشت: خوشحالم در منطقه‌ای حضور دارم که نام‌آورانی همچون پورحسنی‌ها سالیان متمادی افتخارآفرینی کرده‌اند.

یوسفی اشاره کرد: باید ورامین به خود ببالد که چنین سرمایه‌هایی را در خود جای داده است و هر شهری آرزوی داشتنشان را دارد.

وی افزود: شرایط فعالیت پیشکسوتان برای حضور در سطح اول ورزش باید بیش از گذشته مهیا باشد که به لطف فعالیت‌های اخیر در اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، این امید به وجود آمده است.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار کرد: به‌زودی شاهد بهبودی این ورزشکار محبوب (پورحسنی) باشیم تا همپای دیگر دلسوزان برای ارتقای سطح ورزش گام برداشته و جوانان شهرمان را از داشته‌های خود بهره‌مند سازند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز در این نشست گفت: پیشکسوتان والیبال یکی از سرمایه‌های اصلی ورزش ورامین به شمار می‌روند که باید مورد تکریم قرار گیرند.

ابراهیم شیرکوند افزود: باید از جامعه پیشکسوت قدردانی شود تا این امر انگیزه‌ای برای قشر جوان باشد که بدانند در صورت خدمت به ورزش جاودانه می‌مانند.

وی ادامه داد: بزرگان ورزش نباید فراموش شوند و باید همچنان در صحنه باقی بمانند تا با پرورش استعدادهای ناب، آینده ورزش را تضمین کنند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین اظهار داشت: حضور قدیمی‌ها در کنار جوانان شوق ایجاد خواهد کرد و همین امر می‌تواند راهگشای قهرمان‌پروری و روی آوردن نسل نو به ورزش باشد.

شیرکوند گفت: به خود می‌بالیم که خانواده پورحسنی برگرفته از ورزش است و سالیان سال برای نام‌آوری شهرمان ورامین متحمل زحمات بسیاری شده‌اند.

در پایان این دیدار، لوح تقدیر و هدیه‌ای از طرف محمدرضا یوسفی فرماندار شهرستان ورامین و ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به ناصر پورحسنی اهدا شد.