- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

شلیک موشک‌های سپاه هشداری برای نوکران و اربابان داعش و آمریکا و اسرائیل

به گزارش ندای وارنا؛ [1]حجت الاسلام و المسلمین عباس مرادی امام جمعه موقت پاکدشت در خطبه این هفته نمازجمعه ضمن تاکید بر حفظ تقوا، اظهار کرد: اگر ما تقوا داشته باشیم خداوند بزرگ، راه برون رفت از مشکلات بزرگ را به ما نشان خواهد داد.

وی  در ادامه خطبه ضمن اشاره به فرا رسیدن ۲۵ محرم، بیان کرد: روز ۲۵ محرم به روایتی روز شهادت امام سجاد(ع) است؛ ایشان بعد از جریان عاشورا ۳۴ سال امامت کردند؛ این امام همام  در سال‌های امامت‌شان ۳ قدم اساسی برای رشد جامعه برداشتند و تلاش کردند یاد سیدالشهدا(ع) را در جامعه با توجه خفقان آن زمان در جامعه احیا کند؛ ایشان به هربهانه‌ای مردم را به یاد امام حسین (ع) و عاشورا می‌انداختند.

مرادی تصریح کرد: ترویج معارف دینی با توجه به خفقان آن زمان آن‌هم با ارائه دعاهای مختلف که در صحیفه سجادیه ذکر شده است از دیگر گام‌های این امام همام برای رشد جامعه بود. ایشان با گسترش روح دعا در جامعه معنویت را نهادینه کردند؛ از دیگر قدم‌های ماندگار امام سجاد(ع)  شناسایی و تربیت اشخاص لایق برای رشد دین اسلام در جامعه بود؛ ایشان این اشخاص را به عنوان شاگردان خاص خود تربیت کردند تا به درجه استادی برسند. یقین داشته باشید اگر این گام‌‌های امام سجاد(ع) نبود دشمن اجازه نمی‌داد یادی از عاشورا در جامعه باقی بماند.

امام جمعه موقت پاکدشت در ادامه خطبه به اجتماع بسیجیان در کشور و به‌ویژه در ورزشگاه آزادی تهران اشاره کرد و افزود: اجتماع روز گذشته بسیجیان و مجاهدان فی سبیل الله مفاهیم بسیاری داشت که از مهم‌ترین اقدامات آن کور کردن چشمان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی گفت: روز گذشته صدها هزار بسیجی از جان گذشته در محضر رهبر انقلاب حضور یافتند و شنونده رهنمودهای رهبری بودند. رهبر عزیزمان جملات مهمی بیان فرمودند که از جمله آن به این جمله مهم اشاره کنیم، ایشان فرمودند سران آمریکا هرکدام برسرکار آمدند دم از نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند، همه دیدیم که این آرزو را به گور بردند، رئیس جمهور فعلی آمریکا نیز این آرزو را به گور خواهدبرد.

مرادی بیان کرد: این نظام، نظام عاشورایی و برگرفته از کربلاست و دشمنان آرزوی به زمین خوردن نظام مقدس ایران را به گور خواهند برد؛ رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) به اقتدار و استواری نظام به پشتوانه مردم اشاره کردند و بیان فرمودند بعضی افراد خائن، ذلیل، کوچک و حقیر به دنبال تسلیم ایران هستند، تا من جان و توان دارم اجازه چنین مطلبی را نمی‌دهم.

امام جمعه موقت پاکدشت با اشاره به شلیک موشک‌های سپاه به مواضع داعش و هلاکت سران داعش اشاره کرد و گفت: در حادثه تروریستی اهواز که در رژه مقتدرانه سپاه در آغازین روز هفته دفاع مقدس رخ داد یکسری جانی و تروریست مردم بی‌گناه را به شهادت رساندند و مصیبتی را بر دل مومنان وارد کردند؛ سپاه پاسداران در یک حرکت مقتدرانه موشک‌هایی را به شرق فرات شلیک کرد و مواضع داعش را هدف قرار داد و به انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز و شهید ۴ ساله، سران داعش را به هلاکت رساند.

وی تصریح کرد: پرتاب این موشک‌ها هشداری برای نوکران  و ارباب‌های جانی داعش و سران خونخوار آمریکا و صهیونیست‌ها است؛ ما در تامین امنیت کشور، مرز و حفظ امنیت ملت و نظام شوخی نداریم، اگر گلوله زدند موشک دریافت کردند؛ دوره بزن دررو به اتمام رسیده است.

وی در ادامه به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و ضمن تبریک این هفته به غیورآفرینان عرصه امنیت گفت: ملت از نیروی انتظامی ۳ ویژگی را توقع دارند که الحمدالله نیز چنین است و آن مکتبی بودن، مقتدر و قوی بودنشان و مردمی بودن این عزیزان است.

امام جمعه موقت تصریح کرد: در این میان مردم هم بایستی با نیروی انتظامی همکاری کنند؛ این همکاری باعث اقتدار امنیت کشور می شود.

مرادی  در انتهای خطبه این هفته گریزی به انتخابات کشور دوست و همسایه‌مان عراق زد و افزود: با وجود هزینه‌های گزاف آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی، دیدیم که رئیس جمهور و رئیس مجلس کشور عراق از حامیان جبهه مقاومت انتخاب شدند؛ بازهم شاهد آن بودیم که دشمنان تیرشان به سنگ خورد و این مهم به برکت مرجعیت تقلید کشور عراق و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

منبع : فارس

انتهای پیام/