- ندای وارنا - http://www.nedayevarna.ir -

شهرداری قرچک عوارض صنفی سه‌ماهه اول سال ۹۹ را لغو کرد

به گزارش ندای وارنا؛ [1] محسن خرمی شریف گفت:از گسترش اقدامات این نهاد برای یاری شهروندان در بحران ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: با پیشنهاد مدیریت شهری و موافقت شورای اسلامی شهر، کسبه و اصناف قرچک از پرداخت عوارض کسب و پیشه مربوط به سه‌ماهه اول سال ۹۹ معاف شدند.

وی بابیان اینکه حمایت از شهروندان متضرر در اولویت اقدامات شهرداری قرچک است، بیان داشت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا بازار را از رونق کسب‌وکار انداخته است و عملاً کسبه قرچک فعالیتی که باید در روزهای آخر سال داشته باشند را نداشتند و با افت شدید فروش مواجه شدند.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: در این شرایط بحرانی ویروس کرونا و برای کمک به این قشر از جامعه به شورای اسلامی شهر پیشنهاد دادیم کسبه و اصناف از پرداخت عوارض در بهار سال ۹۹ معاف شوند که خوشبختانه این پیشنهاد مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

خرمی شریف با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک در شرایط سخت و بحرانی در کنار شهروندان است، افزود: مدیریت‌ شهری قرچک به سهم خود در بحران ویروس کرونا از کسبه و اصناف حمایت می‌کند و لغو پرداخت عوارض کسب و پیشه یکی از اقدامات ما برای کمک به این قشر زحمت‌کش است.